تلاش مجاهدانه برای اسلامی شدن جامعه از رسالت های تشکیلات انقلابی است

علیپور گفت: تلاش مجاهدانه برای اسلامی شدن جامعه از رسالت های تشکیلات انقلابی است و تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «قاسم علیپور»، امروز (دوشنبه 11 بهمن) در همایش «مدیریت جهادی در تشکیلات» که توسط بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد، گفت: تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه نقش موثری دارند و بدون سازمان دهی و تعیین محل سازمانی و وظایف محوله، انسجام و هماهنگی بین نیروها ایجاد نخواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس افزود: تشکل‌ های انقلابی باید با جهاد شبانه روزی و شناخت دشمنان به هم افزایی بپردازند و مبنای سازمان دهی در بسیج انعطاف پذیری، شمولیت و فراگیری، سهولت و سادگی، تحرک پذیری، تخصص گرایی، هویت بخشی و انگیزش زایی نظم آفرینی و پایگاه محوری است.

وی اضافه کرد: لازم است تا منافع تشکیلات بر منافع فردی اعضا و منافع ملی بر منافع تشکیلات ترجیح داده شود و  صداقت یکی از اصول و ارزش های حاکم بر تشکیلات است.

علیپور تصریح کرد: پایبندی تشکل ها در عمل به میثاق ملی قانون اساسی و سایر قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی از تفرقه جلوگیری می کند و تلاش مجاهدانه برای اسلامی شدن جامعه از رسالت های تشکیلات انقلابی است.

 

کد خبر 1143106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha