ارائه خدمات ۱۵۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سیل اخیر

دانشمند از ارائه ۱۵۰ میلیارد ریالی خدمات متنوع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیل اخیر در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این ستاد پنج هزار بسته معیشتی بین زلزله زدگان و سیل زدگانی هرمزگان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « منوچهر دانشمند » در نشستی خبری با اشاره به سابقه فعالیت های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در هرمزگان، خاطرنشان کرد: این ستاد از سال 98 در جریان سیل منطقه جاسک 23 روز فعالیت امدادی داشت و راه اندازی آشپزخانه و پخت و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان، ارائه خدمات پزشکی رایگان، لایروبی و پاکسازی منازل و معابر و کمک های لجستیکی و توزیع هشت تن لباس گرم ازجمله این فعالیت هاست.

 

وی با بیان اینکه بالغ‌بر 600 میلیارد تومان در سال 99 در امور عمرانی و خدمات اجتماعی در قالب طرح های بنیاد برکت و بنیاد احسان در هرمزگان هزینه شد، افزود: بنیاد برکت در قالب های فرهنگی اجتماعی ازجمله ساخت مدارس، راهسازی، آبرسانی، احداث حوزه علمیه و ساخت خوابگاه های شبانه روزی پسرانه و دخترانه و بنیاد احسان در قالب بسته های معیشتی و اقدامات درمانی و اجتماعی فعالیت می کنند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان هرمزگان با ذکر این نکته که بیش از 20 رزمایش در حوزه های پویش های سرگرمی، خدمات اجتماعی، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در سال ۱۴۰۰توسط این ستاد در هرمزگان برگزار شده است، گفت: در زلزله و سیل اخیر توزیع پتو، جایگزینی ۶۰۰ رأس دام بادام‌های تلف شده، تهیه 30 تن بذر علوفه‌ای برای بازآفرینی کشاورزی کشاورزان آسیب‌دیده توسط ستاد انجام شده است.

 

وی افزود: تجهیز آشپزخانه‌ها و توزیع غذای گرم و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی از دیگر اقدامات ما در زلزله و سیل اخیر بوده است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1143287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha