رفع مشکلات حوزه اقتصادی نیازمند تفکری همانند مکتب حاج قاسم سلیمانی است

حسینی پور با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دهه اخیر شخصیت برجسته جهانی ژنرال نظامی جهان اسلام و عرصه بین المللی به اظهار دوست و دشمن سردارسلیمانی است، گفت: رفع مشکلات حوزه اقتصادی نیازمند تفکر قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۱۲بهمن) در آغاز مراسم رسمی جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسر، با اشاره به یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به حضور دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در این مراسم اشاره و اظهار کرد: هر چقدر بر تاریخ افزوده می‌شود خاطره بسیار تاثیرگذار ورود امام در سال ۱۳۵۷ شیرین‌تر می‌شود خدای بزرگ را شاکریم که در این دنیای وانفسا به ما توفیق داد که در عصر خمینی به‌دنیا آمدیم و زیستیم، بعد از ۱۴۰۰ سال از تاریخ مبارک اسلام مفتخریم که مسلمان بوده و از جامعه شیعیان هستیم و افتخار می‌کنیم که جزو جامعه شیعیان هستیم.

 

استاندار مازندران افزود: امروز به برکت خون شهدا و معنویت اسلام عزیز، ایران اسلامی در سطح جهان، به‌عنوان یک کشور قدرتمند و بزرگ در عرصه بین المللی در تصمیمات جهانی نقش موثری دارد.

 

حسینی پور همچنین تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی و تکنولوژی‌های روز جهان به‌عنوان یک کشور قدرتمند در جهان ظاهر شده است و این‌ها آثار و برکات جمهوری اسلامی ایران است اگر امروز در منطقه ما که یک منطقه پر از تنش توسط استکبار جهانی در طول سال‌های اخیر بود از نام جمهوری ایران وحشت دارند به برکت شهدای عزیزی است که ما تقدیم انقلاب کردیم‌.

 

استاندار مازندران همچنین خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دهه اخیر شخصیت برجسته جهانی ژنرال بزرگ نظامی جهان اسلام و عرصه بین المللی به اظهار دوست و دشمن سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است، مهمترین و اثرگذارترین و پرمعنویت ترین جمله ای که بنده از ایشان سراغ دارم که توانست موج عظیمی از عزت، قدرت و معنویت را در جهان اسلام گسترش دهد این بود که ایشان فرمودند ما ملت امام حسینیم.

 

این مسئول تاکید کرد: مردم غیور ایران در این ۴۳ سال بعد از انقلاب همچون یاران باوفای امام حسین (ع) تمام سختی‌ها و گرفتاری‌هایی را که بر دشمنان تحمیل شد را تحمل کرده و از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نکردند و امروز ما در عرصه‌های مختلف در صدر کشورهای منطقه قرار گرفتیم به جز در یک حوزه!

 

وی با بیان اینکه ما در حوزه اقتصاد قاسم سلیمانی‌ها را نداشتیم، عنوان کرد: اگر در این حوزه تفکرات حاج قاسم را داشتیم الان وضع ما این نبود، امروز به برکت بصیرت مردم شریف ایران سیدی از تبار روح الله و کسی که به انتخاب شما موفق شد رای شما را کسب کند با همان نگاه سردار سلیمانی پا به عرصه حل مسئله اقتصاد کشور گذاشت.

 

حسینی پور ادامه داد: ما مردم محکم و امیدواری هستیم چون در طول این سال‌ها دشمنان سعی کردند مسیر انقلاب ما را با ناامید کردن مردم منحرف کنند، ولی با پیروی از رهبری حکیمانه به تعابیر بی‌نظیر و دقیق حاج قاسم سلیمانی که بر‌گرفته از ولایت‌پذیری و ایمان ایشان دارد دشمنان را در تمام حوزه‌ها شکست می‌دهیم.

 

استاندار مازندران گفت: امیدواریم با تدابیری که آیت الله «ـسید ابراهیم رئیسی»برای نجات کشور از بن بست اقتصادی طراحی کرده و در مسیر اجرای آن هستند و با تحملی که از مردم مشاهده کردیم که منجر به این شد که امروز فرزندان ما در عرصه‌های مختلف علمی نه تنها در ایران بلکه در دنیا قله‌های پیشرفت را فتح کردند.

 

این مسئول با تاکید بر لزوم تلاش جهادگونه دولتمردان، اعلام کرد: امروز روز جهاد است مسئولین دولتی به‌ویژه در استان مازندران با لبیک‌گویی به ندای رئیس جمهور باید شبانه‌روزی و جهادگونه و همانند سال‌های دهه اول انقلاب که همه بی‌آلایش و بدون منت بر مردم خدمت کردند، در میدان بیایند.

 

وی با بیان اینکه امروز اگر هم جایی ناملایماتی مشاهده می‌کنیم از فاصله‌ای است که بین مردم و مسئولان اتفاق افتاد، عنوان کرد: این فاصله‌ها توسط عناصر غربگرا در طول مسیر انقلاب به انحراف رفت و برخی ها خواستند فرمان اصلی انقلاب را کج کنند ولی با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری این قطار پرقدرت اسلامی که قدرتش را از حضور در صحنه این مردم گرفت توانست مسیرش را دنبال کند و پایان عصر سیاسی عناصر فتنه‌گر غرب‌گرا توسط مردم زده شد .

 

حسینی پور اعلام کرد: امروز جریان‌ها و جوانان انقلابی از متن مردم با نظارت مهم جبهه مهم اقتصادی را با موفقیت پشت سر خواهیم گذراند و به امام و شهدای گرانقدرمان عرض می‌کنیم که ما مسیری را که شما از سال ۱۳۵۷ و بعد از آن در سختی‌های دفاع مقدس آغاز کرده و با اهدای جان عزیزتان آن را حفظ کردید را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 1143642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha