۵۸ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد زیرکوه توزیع شد

رئیس کمیته امداد زیرکوه گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر ۵۸ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۷۶۸ میلیون تومان با کمک خیرین و کمیته امداد شهرستان زیرکوه بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

«رمضان دلباز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) زیرکوه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) زیرکوه با اشاره به بحث توزیع جهیزیه گفت: اهدای جهیزیه یکی از برنامه های این نهاد حمایتی در شهرستان زیرکوه است و در دومین روز از دهه مبارک فجر 58 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش این شهرستان توزیع شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: برای تهیه این تعداد جهیزیه اعتباری بالغ بر 768 میلیون تومان با کمک خیرین و کمیته امداد شهرستان زیرکوه هزینه شده است.

 

دلباز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 117 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شده است، ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 710 میلیون ریال با کمک خیرین هزینه شده بود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه در پایان گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری فرهنگی «ظهور» در شهر حاجی آباد زیرکوه و بهره برداری از چند پروژه اشتغال زایی و کارآفرینی از دیگر برنامه های در دستور کار این نهاد حمایتی در زیرکوه طی دهه مبارک فجر است.

 

 

کد خبر 1144083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha