استان لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر اینکه استان لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: در سایه این تحول همراه با جهش عقب ماندگی‌های گذشته استان جبران می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم اباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(13بهمن)، در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت، ضمن تبریک چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: رویدادهای این دهه همگی ممتاز و منحصر به فرد بود و باید این گونه رویدادها به صورت فیلم و مستند در قالب آثار فاخر هنری ثبت شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به سابقه کهن و تاریخی پرافتخار شهرستان کوهدشت اشاره کرد و افزود: شهرستان کوهدشت سرزمینی با است که با وجود بیش از ۳۰ طایفه در این شهرستان هستند که فصل مشترک همه این طایفه‌ها آشنایی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی است و مستحکم و پابرجا در جهت تحقق اجرای آرمان‌ها و اهداف اسلامی و دینی ایستاده‌اند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت دارای نیروهای فعال و کارآمد در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و اقتصادی است، عنوان کرد: نیروهای انقلابی و فعال این شهرستان سرآمد و نام آوران و مشاهیر نامهایی آشنا در ایران اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: وضعیت شهرستان کوهدشت از جهت ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی باید تحول همراه با جهش داشته باشد.

 

وی در ادامه استان لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، با تحول همراه با جهش عقب ماندگی‌های گذشته استان جبران می‌شود.

 

ضرورت توجه به ظرفیت های لرستان برای حرکت در جهت ایجاد تحول

 

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: شهرستان کوهدشت با داشتن جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و آثار تاریخی و رودخانه‌های فصلی می‌تواند سبب تحول درصنعت، کشاورزی و دامپروری در استان باشد.

 

وی بیان داشت: اگر همه مسئولان و مردم استان با یکدیگر متحد شوند و از مجاری قانونی مطالبات را پیگیری کنند، این گفتمان سازی منجر به نتیجه شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: شدن زمین‌های کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و احداث سیل بند در مسیر آب‌های فصلی از دیگر ظرفیت هایی است که سبب تحول عظیمی در کشاورزی شهرستان کوهدشت می‌شود.

کد خبر 1144284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha