پلیس با مردم مهربانانه رفتار کند/ ابزار رسانه ای دشمن علیه انقلاب

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: پلیس در برخورد مجرمان و مخلان نظم عمومی مقتدرانه و با مردم مهربانانه رفتار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در نشست با جمعی از فرماندهان و رئیس پلیس های تخصصی استان اصفهان به ماموریت ها و اقدامات پلیس در 43 سال گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همراه و همسو با مردم بوده و ارتباط نوعدوستی پلیس وجه تمایز این نیرو در ایران با دیگر کشور ها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: پلیس در برخورد مجرمان و مخلان نظم عمومی مقتدرانه و با مردم مهربانانه رفتار کند و اینگونه اعتماد عمومی را جلب و مانع از پیشروی دشمن بشود.

 

وی به پیشرفت های تخصصی پلیس و بومی سازی امکانات اشاره کرد و اذعان داشت: در این دوران پس از انقلاب اسلامی جهش خوبی در پیشرفت کاری و امکاناتی پلیس کشور داشته ایم.

 

ابزار رسانه ای دشمن علیه انقلاب

امام جمعه اصفهان با اشاره به جنبه های پیشرفت انقلاب گفت: در حوزه های مختلف شاهد پیشرفت گوناگونی با وجود توطئه های دشمنان بوده ایم.

وی اضافه کرد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت نظام تلاش زیادی داشته و همچنان در این مسیر برنامه ریزی و اقدامات متعددی با ایجاد جنگ نظامی، فرهنگی و تحریم ها سعی در تحقق اهداف خود داشته است.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن یادآورشد: ابزار رسانه ای برای ایجاد ناامیدی در جامعه و صدمه به نظام در اختیار استکبار جهانی بوده و امروز در برابر این عرصه نبرد وظیفه آگاهی بخشی و تبیین دستاوردهای نظام را داریم.

وی جهاد تبیین را ماموریتی مهم برای اقشار و گروه های مختلف کشور دانست و اذعان داشت: نسل جوان در این جهاد با اهداف، دستاوردها و نتایج موثر نظام آشنا می شوند.

کد خبر 1145127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha