ثبت نام هفدهمین دوره آزمون ‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در فارس

موسوی گفت: زمان ثبت نام در هفدهمین دوره آزمون ‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان فارس تا ۲۵ اسفند است و آزمون نیز اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید حمید موسوی»، امروز (یکشنبه 17 بهمن) با اشاره به فراخوان هفدهمین دوره آزمون ‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: حافظان قرآن با مراجعه به پایگاه اینترنتی «تلاوت» به آدرس Telavat.ir  می توانند برای ثبت نام در آزمون و دریافت این مدرک تخصصی اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: حافظان قرآن کریم در فارس تا ۲۵ اسفند برای ثبت ‌نام در این آزمون فرصت دارند و نخستین آزمون هفدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اردیبهشت‌ 1401 برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مکان برگزاری آزمون در فارس متعاقبا اعلام می شود و این آزمون‌ های تخصصی شامل آزمون ‌های بخش ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن و با درجات ۱ تا پنج و هم‌ ترازی با مدارک دیپلم تا دکترا است که سالانه توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌ شود.

موسوی اعلام کرد: افرادی که در آزمون ‌های تخصصی قبول نشده و یا بخواهند علاوه بر مدرک تخصصی، مدرک عمومی نیز اخذ کنند، امکان شرکت در آزمون اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن را دارند که فراخوان آن در بهار سال آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 1145429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha