قوای سه گانه در راستای تقویت اقتدار ناجا به منظور مقابله با اراذل و اوباش اهتمام ویژه داشته باشند

نماینده مردم سپیدان در مجلس گفت: از همکاران خود در مجلس، دولتمردان و دستگاه قضایی استدعا می کنم اهتمام ویژه به کار گیرند تا با اراذل و اوباشی که امروز آسایش و امنیت جامعه را برهم زده اند، برخورد و مقابله جدی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محسن علیزاده در ادامه جلسه  علنی امروز دوشنبه (۱۸بهمن)مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت علی رنجبر مامور نیروی انتظامی گفت: از همکاران خود در مجلس، دولتمردان و دستگاه قضایی استدعا می کنم اهتمام ویژه به کار گیرند تا با اراذل و اوباشی که امروز آسایش و امنیت جامعه را برهم زده اند، برخورد و مقابله جدی شود.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید با کمک به تقویت اقتدار نیروی خدوم و جان برکف انتظامی، شرایطی فراهم کنیم تا آنها بتوانند از نوامیس و مرز و امنیت جامعه دفاع کنند.

همچنین مهرداد گودرزوند چگینی در تذکری در همین رابطه گفت: نیروی انتظامی باید با تدابیر ویژه تجهیزات مناسبی در اختیار  نیروهای خود قرار دهد. از سوی دیگر باید برای ارائه آموزش های لازم برنامه ریزی کند تا این نیروها بتوانند از تجهیزات خود به خوبی استفاده کنند.نیروی انتظامی باید به دنبال این باشد که آموزش های لازم را به نیروهای خود ارائه دهد و امکانات را به روز کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس اظهار کرد:  با به روز کردن امکانات، دفاع شخصی در نیروی انتظامی تقویت خواهد شد و از بروز چنین اتفاقاتی که گاهی اوقات در نیروی انتظامی اتفاق می افتد جلوگیری می شود

کد خبر 1145664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha