کانون فرهنگی هنری شهید فهیمده در خرم آباد افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده و کتابخانه مسجد امام هادی(ع)خرم آباد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

«محمد ناصری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده مسجد امام هادی (ع) طی یک ماه اخیر آغاز و از امشب به صورت رسمی افتتاح شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده با اشاره به اینکه  کتابخانه مسجد امام هادی(ع) از سال 86 راکد مانده است، افزود: در یک ماه اخیر همزمان با راه اندازی کانون فرهنگی هنری مسجد جهت احیای کتابخانه مسجد تلاش شده است.

 

وی ادامه داد: با تلاش های به عمل آمده و جذب مشارکت خیرین اقدامات لازم برای تجهیز و راه اندازی مجدد کتابخانه مسجد به عمل آمد.

 

ناصری افزود: با حمایت خیرین اعتباری بالغ بر 12 میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی تجهیزات کتابخانه ای از جمله قفسه کتاب هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تجهیز کتابخانه مسجد نیازمند مشارکت دستگاه های مسئول در راستای تامین کتاب بویژه تازه های نشر است.

 

ناصری افزود: بالغ بر2 هزار جلد کتاب در کتابخانه قدیمی مسجد وجود داشته است که به دلیل فرسودگی بالغ بر 900 جلد آن از بین رفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مساحتی بالغ بر 200 مترمربع برای کانون و کتابخانه مسجد اختصاص یافته است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده خرم آباد، افزود: امشب (17 بهمن) به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کانون فرهنگی هنری مسجد و کتابخانه مسجد به بهره برداری می رسد.

 

ناصری ادامه داد: همزمان با کانون فرهنگی هنری مسجد و کتابخانه مسجد، ایستگاه آموزش، ایستگاه ورزش و سالن پخش فیلم این کانون فرهنگی هنری مسجد به بهره برداری رسید.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید حسین فهمیده اظهار کرد: مراسم افتتاح کتابخانه و کانون فرهنگی هنری مسجد با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان لرستان برگزار شد.

کد خبر 1146066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha