قدرت افزایی ارتش ایران شتاب گرفته است/ضرورت وحدت برای پیشرفت

حجت الاسلام عباسی با اشاره رشد و پیشرفت نظامی کشور گفت: قدرت افزایی ارتش ایران در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شتاب گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «عبدالرسول عباسی« در جمع فرماندهان و کارکنان رسمی و وظیفه گروه پدافند هوایی شهید مجید عسکری هاشم آباد اصفهان به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی

اشاره کرد و اظهارداشت: پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی زمینه های تسریع در پیروزی انقلاب را فراهم کرد و بعد از آن نیز با ایجاد زمینه برای رونق و پیشرفت به خودکفایی نظامی رسیده است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید عدالت نژاد اصفهان افزود: قدرت افزایی ارتش ایران در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شتاب گرفته است و آن ناتوانی و وابستگی های گذشته جبران شده است.

وی با بیان اینکه مستشاران آمریکایی هنگام خروج از ایران خطاب به مسئولان نظام گفتن شما به زودی از ما برای رفع نیاز نظامی دعوت خواهید کرد و گفت:  پس از گذشت 43 سال از انقلاب هیچ گاه این اتفاق رقم نخورد و بر پایه توان

داخلی ایستادیم.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: با تلاش نیروهای داخلی و لطف حضرت حق ما که از ساخت سیم خاردار در اوایل انقلاب ناتوان بودیم امروز امکان ساخت موشک نقطه زن را بدست آورده ایم.

وی یادآورشد: مسیر پیشرفت با توکل بر خداوند هرگز متوقف نخواهد شد و تا فرج امام زمان و حکومت مهدوی ادامه دارد و پرچم اسلام به دست آن حضرت برافراشته خواهد شد.

 

*ولایت فقیه و پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید عدالت نژاد اصفهان با اشاره عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:‌ ولایت فقیه و رهبری از عوامل مهم در پیروزی این انقلاب بوده که ادامه راه نیز با هوشیاری و هدایت آن انجام شد.

به اعتقاد وی‏، نبود ولایت فقیه در راس حرکت های مردمی موجب تجریه و تفرقه در کشور تحت تاثیر گروه های منافقین می شد.

 

*ضرورت وحدت برای پیشرفت

حجت الاسلام عباسی به وحدت و یکپارچگی ملت ایران اشاره کرد و اظهارداشت: اتحاد بر محور ولایت فقیه سبب گردهمایی و انسجام مردم شد که همین وحدت سرمایه بزرگی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

وی یادآورشد: وحدت ملی سرمایه بزرگی برای ایستادگی در برابر قدرت های جهان با وجود مشکلات و کمبود تجهیزات بود و این مولفه برای ادامه راه انقلاب نیز لازم است.

این مقام مسئول در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رفع بسیاری از مشکلات داخلی امروز جامعه را نیز نیازمند وحدت و همکاری مشترک مردم و اقشار مختلف و مسئولان دانست.

کد خبر 1146289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha