تجلیل از بچه مسجدی های فعال کانون زینبیه نکا

باقری از برگزاری آیین تجلیل از بچه مسجدی های فعال کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر برگزار شد.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا و امام جماعت و پایگاه مقاومت بسیج، از نوجوان فعال و برتر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: جذب، سازماندهی و تشویق کودکان، نوجوانان و جوانان به حضور در مسجد یکی از برنامه های مهم ما در زینبیه است که با قوت اجرایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون زینبیه نکا در دهه فجر امسال خوش درخشید و برنامه های بصیرتی و روشنگری فراوانی را اجرایی کرد تا نقش انقلابی گری خود را به انجام برساند.

 

باقری گفت: تکریم از خانواده معظم شهدا، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی با موضوع انقلاب اسلامی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آذین بندی خیابان ها و معابر منتهی به مسجد، حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقه های مختلف مجازی و.. از جمله این برنامه ها بود.

مدیر کانون های فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: تکبیر گویی از گلبانگ مساجد همچون سال های قبل در مناسبت های مشخص شده با همکاری هیئت امنای مساجد صورت گرفت و بچه های مسجدی هم با صدای بلند و رسا الله اکبر را فریاد کردند.

 

وی یادآور شد: تجلیل از بچه های فعال در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی زینبیه نکا از برنامه های مهم ما در این ایام بود که اجرایی شد تا الگو و نمونه دیگر نوجوانان برای کارهای انقلابی و ارزشی باشد.

کد خبر 1147845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha