جشن میلاد امام علی (ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود 

احسان صفر زاده گفت: به مناسبت سالروز میلاد فرخنده امام علی (ع) و روز پدر جشن همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود.

«احسان صفر زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک بچه مسجدی ها برای میلاد حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز میلاد فرخنده امام علی (ع) و روز پدر جشن همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان افزود: مولودی خوانی، اجرای نمایش و سرود توسط بچه مسجدی های عضو کانون و سخنرانی در خصوص فضائل و کرامات حضرت علی  (ع) از برنامه های این جشن است.

وی بیان کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم همچنان در حال برگزاری است و به مناسبت این میلاد خجسته این هفته از فعالان قرآنی، فرهنگی و ورزشی تجلیل می شود.

صفر زاده با اشاره به فعالیت های کانون در ایام دهه فجر، یادآور شد: در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه جشن انقلاب همراه با برنامه های شاد و متنوع در مدرسه روستا برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان ابراز کرد: مسابقه فرهنگی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجرای گروه سرود عاشقان ولایت کانون بصیرت و نیز تجلیل از برگزیدگان مسابقات ورزشی که در هفته بسیج حائز رتبه شده بودند، برخی از ویژه برنامه های جشن انقلاب بود.

وی ادامه داد: همچنین در ایام الله دهه فجر به مناسبت ۹ سالگی دختران دانش آموز جشن تکلیف برای آنها برگزار کردیم.

صفر زاده اظهار کرد: هم زمان با شب ۲۲ بهمن علاوه بر پخش گلبانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد با اعضای کانون بالای کوه روستا رفته و آسمان را نورافشانی کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان در خاتمه عنوان کرد: یکی از برنامه های اخیر کانون، برگزاری جشن میلاد امام جواد (ع) و علی اصغر (ع) است که این جشن نیز همراه با اجرای مسابقه فرهنگی، سخنرانی، مولودی خوانی و سخنرانی بود.

کد خبر 1148207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha