کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در سومین رویداد ملی فهما شایسته تقدیر ویژه شناخته شد

رحیمی رومه گفت: در سومین رویداد ملی فهما، کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان به عنوان کانون رابط شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

«ابراهیم رحیمی رومه» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند، با اشاره به اعلام اسامی کانون‌های فرهنگی هنری رابط برتر در سومین رویداد ملی فهما اظهار کرد: در این رویداد بر اساس ارزیابی‌های کیفی و کمی توسط هیات داوران، اسامی کانون‌های رابط در سه بخش برتر، شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر اعلام شد.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با بیان اینکه بر این اساس ۱۰ کانون به عنوان برتر، ۱۹ کانون به عنوان شایسته تقدیر ویژه و ۳۰ کانون به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند، افزود: این کانون از میان یک هزار و ۲۴۰ کانون رابط در سطح کشور از سوی هیات انتخاب سومین رویداد ملی فهما به عنوان کانون رابط شایسته تقدیر ویژه معرفی شد.

 

 

رحیمی رومه تصریح کرد: ملاک هیات داوران در انتخاب کانون‌ها، میانگین امتیاز شبکه، تعداد کانون‌های مستقر در مناطق محروم، مرزی و روستایی، امتیاز شخصی کانون و ارزیابی ستاد فهما استان بوده است.

 

 

وی با بیان اینکه سومین رویداد ملی «فهما ۱۴۰۰» با شعار به توان مردم با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار شد، گفت: این دوره از فهما نیز همانند دوره های قبلی در سه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی شد و همانند دوره های گذشته فعالان کانون های مساجد فعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با بیان اینکه این کانون با ۵۰۰ عضو از سال ۱۳۹۸ و با هدف توسعه فعالیت‌های مسجدی در عرصه‌های مختلف تاسیس شده و همچنان هم با فعالیت های مختلف و با استفاده از توان جوانان و نوجوانان و اعضای کانون در سطح شهرستان فعال است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح فهما موجب فعال شدن بچه مسجدی ها در حوزه های مختلف شده است تا توان و ظرفیت‌های کانون‌ در رقابت سالم با سایر کانون‌های فرهنگی هنری در سطح کشور سنجیده شود.

 


رحیمی رومه یادآورشد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان همچنین توانست در طرح ملی ایران قوی هم به عنوان کانون رابط برتر و کانون شایسته تقدیر ویژه در رواق همدلی شناخته شود.

 

وی یادآور شد: همچنین در بخش شهرستان‌های برتر در رویداد ملی فهما که از سوی ستاد کانون‌های مساجد کشور همزمان با ایام الله دهه فجر اعلام شد، شهرستان نهبندان از استان خراسان جنوبی به عنوان شهرستان برتر معرفی شد.

کد خبر 1148228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha