ویژه برنامه های ولادت حضرت علی (ع) در کانون های مساجد قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رمضانی گفت: ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت علی (ع) در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: 26 بهمن ماه برابر با 13 رجب مصادف با سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) است که به همین مناسبت ویژه برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: مراسم جشن و سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده های شهدا، توزیع بسته های معیشتی و غیره از جمله برنامه های کانون های مساجد استان به مناسبت ولادت امیرالمومنین (ع) است.

 

وی تصریح کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبیین سبک و سیره زندگی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) است و بر اساس روایات متعدد حضرت علی (ع) و فرزندان ایشان قرآن ناطق هستند  بنابراین توجه به سبک و زندگی اهل بیت (ع) سعادت دنیوی و اخروی را برای همه ما به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری به عنوان مجموعه ای فعال در مساجد که بیشتر مخاطبان برنامه های آنها جوانان و نوجوانان هستند باید سیره و روش زندگی امیرالمومنین (ع) را به عنوان الگو برای نسل  امروز تبیین کنند.

 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در ماه رجب قرار داریم این ماه بهترین فرصت است تا با توجه به سبک زندگی علوی از فضیلت های این ماه نهایت بهره را ببریم و خود را برای ماه شعبان و در نهایت ماه رمضان آماده کنیم.

 

کد خبر 1148246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha