برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) در سطح کانون های مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور،گفت: بمناسبت میلاد مبارک امیر المومنین علی (ع) جشن و شادی در سطح کانون های مساجد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام افشین  کلات پور ضمن تبریک ولادت باسعادت امیر المومنین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در این ایام مبارک کانون های خود را آذین بندی و برنامه های مختلفی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود:  کانون‌های ما با اقتدار با توجه به رهنمون های پدر محرومان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: نسبت به همنوعان خود بی تفاوت نباشیم ، وارد این عرصه شدند و اقدام به تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند در سطح کانون کردند.

 

 

وی با اشاره به توزیع یازدهمین مرحله نذر قربانی گوشت گرم در ماه رجب خاطر نشان کرد:  با حمایت های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم در راستای طرح قربانی ماه رجب، خانواده های نیازمند کرمانشاهی از گوشت قرمز بهره مند می شوند.

 

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: به نیابت کوچه گردانی های حضرت علی (ع) و دراستای کمک به نیازمندان  کانون های مساجد خانه به خانه ،کوچه به کوچه درب منازل رفتند و نیازمندان واقعی را شناسایی و کمک‌ها و بسته های معیشتی اعم از مواد ضد عفونی، روغن ،برنج و گوشت گرم را به یاد امیرالمومنین(ع) توزیع کردند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه  اظهار کرد:از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون کانون های در حد توان پای کار بودند و به کمک نیازمندانی که در این رابطه دچار آسیب و مشکلات شدند شتافتند .

 

 

وی با اشاره به برنامه ولادت حضرت علی (ع) در سطح مساجد و کانون های  کرمانشاه گفت: دعوت از سخنرانان و مداحان ، خواندن خطبه های نهج البلاغه، آشنایی نسل جوان با خصوصیات حضرت (ع) ، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات مختلف و تجلیل از کسانیکه نام و کنیه مبارک حضرت عل(ع) را دارند از مهمترین برنامه های کانون های استان است.

 

کد خبر 1148571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha