تکریم خانواده های معظم شهدا در سالروز ولادت حضرت علی (ع) 

شهلا حیدر نیا گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز هم زمان با میلاد فرخنده حضرت علی (ع) با تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

«شهلا حیدر نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به همت بچه مسجدی های عضو کانون، زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، جشن با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (ص) روستای کشیت قلعه گنج افزود: سخنرانی درباره سیره و سبک زندگی آن حضرت، مولودی خوانی و تجلیل از کودکان هم نام با نام مبارک حضرت علی (ع) بخشی از برنامه های این جشن بود.

وی بیان کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز هم زمان با میلاد فرخنده حضرت علی (ع) با تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

حیدرنیا با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون، یادآور شد: هم زمان با ایام الله دهه فجر نیز به همت کانون قائم آل محمد (ص) مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب ویژه گروه سنی کودکان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (ص) روستای کشیت قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: در راستای اجرای این مسابقه، تصاویری با موضوع انقلاب اسلامی همراه با مداد رنگی در اختیار کودکان قرار داده شد تا این تصاویر را رنگ آمیزی کنند.

کد خبر 1149056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha