ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و به نقطه ای رسیده است که تمام گزینه های روی میز دشمن رنگ باخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در خطبه های نماز جمعه این هفته به توطئه های مختلف دشمن علیه ایران اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: ضربه زدن به اقتصاد کشور یکی از دسیسه های دشمن بوده که در این راستا از هر فرصتی استفاده می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تمام دنیا جمع شدند تا کشور و محور مقاومت را شکست دهند اما نتوانستند و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

 

دشمن به دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی رسانه‌ای در کشور است

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی رسانه‌ای در کشور است که زیبایی های جمهوری اسلامی را زشت و زشتی های کشور را خوب جلوه دهد، گفت: ملت و دولت باید دست به دست هم دهند تا این فشار اقتصادی را با بکارگیری نیروهای نخبه، متخصص، پرانگیزه و  باطراوت به زانو درآورده و برطرف کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: بکارگیری تمام ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، کارآفرینی برای کمک به اقتصاد کشور و کم کردن فشارهای اقتصادی ضروری است.

 

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و به نقطه ای رسیده است که تمام گزینه های روی میز دشمن رنگ باخته اند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد:  امروز به برکت خون شهدا هیچ رویداد و سیاستی در منطقه بدون مشارکت ایران اسلامی حل نمی شود.

 

راه اندازی کارخانه ها فرصتی برای رونق تولید و رشد اقتصادی است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: راه اندازی کارخانه های تعطیل و نیمه فعال ازجمله اقدامات مهم در راستای اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با تأکید بر اینکه خدمت خالصانه باید سرلوحه کارمسئولان قرار گیرد، گفت: ساده زیستی و کمک به  محرومین سر لوحه کار مسئولان و مدیران قرار گیرد.

کد خبر 1149288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha