جبهه مقاومت با الگو گیری از جمهوری اسلامی، امید را برای مظلومان تداعی می کند

پاک دل با بیان اینکه جبهه مقاومت با الگو گیری از جمهوری اسلامی مسیری را انتخاب کرده که امید را برای مظلومان تداعی می کند، گفت : در مسیری که کشور طی می کند سختی ها و مشقاتی وجود دارد که سرانجام ان خوشایند است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (2 اسفند ماه) با حضور معاون تعاون بنیاد شهید کشور و معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد .

 

«محمود پاکدل» در این آئین گفت: انقلاب اسلامی ادامه مسیر اسلام و مسیری بوده که پیامبر (ص) برای آن مبعوث شده است .

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه جبهه مقاومت با الگوگیری از جمهوری اسلامی مسیری را انتخاب کرده که امید را برای مظلومان تداعی می کند، افزود: در مسیری که کشور طی می کند سختی ها و مشقت هایی وجود دارد که سرانجام آن خوشایند است .

 

وی دولت آیت الله رئیسی را عدالت محور و خادم ملت دانست و ادامه داد: عزت و افتخار ایران در دنیا ناشی از نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بوده و این مسیر فرهنگ رسیدن به آرمان ها است .

 

پاکدل خاطرنشان کرد: بنیاد شهید در مدیریت جدید با توجه به سیاست های ابلاغی گام برداشته و برای رسیدن به قله، همه جامعه هدف باید در این مسیر همراه باشند.

 

معاون بنیاد شهید کشور تاکید کرد: محور شدن گلزارهای شهدا برای اجرای برنامه های فرهنگی از اولویت ها بوده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باید بیش از گذشته شود .

 

وی با اشاره به مبحث معتمدین امین در بنیاد شهید، اظهار کرد: باید ظرفیت های خوب فرزندان شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد دیده شود و نظارت بر اجرای قوانین ایثارگری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

 

پاکدل همچنین گفت: بنیاد شهید در تبیین قوانین ایثار می تواند با استان همراهی کند تا در تفسیر آن مشکلی برای دستگاه های اجرایی وجود نداشته باشد .

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از برنامه عملیاتی بنیاد در بودجه ۱۴۰۱خبر داد و گفت: ارتقای معیشت، اشتغال از جمله مفاد این برنامه بوده و در پایان می توان کارنامه قابل توجهی را به جامعه هدف ارائه کرد.

 

گفتنی است، در این آئین از تلاش های چهار ماهه «سید منوچهر فتاحیان» تقدیر و «رضا پارسیان نژاد» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

کد خبر 1150302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha