آمادگی عتبات مقدسه در عراق برای برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع)

آستان های مطهر علوی و حرمین امامین کاظمین(ع) برای برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) و میزبانی از زایران آماده می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، با نزدیک شدن به سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع)، دبیرخانه عمومی آستان مطهر علوی اعلام کرد: موکب های خدماتی برای خدمت به زیرانی که به سمت آستان مقدس کاظمین رهسپار می شوند، آماده هستند.

 

این دبیرخانه به بخش های میدانی مانند میزبانی، سازوکارها، انتظامات، امور خدماتی، امور مهندسی و فنی و رسانه دستور داد تا مکان موکب های خدمت رسانی که در جاده های منتهی به حرم امامین کاظمین در شهر کاظمیه برپا خواهد شد، آماده کنند. این موکب ها برای ارایه خدمات و میزبانی از زایران به مدت سه روز مستمر مستقر می شوند.

آستان مطهر علوی به صورت دوره ای برای تقویت کلیه خدمات ارایه شده در عتبات مقدس در سامرا و کربلا و کاظمیه و زیارتگاه های دیگر در سراسر عراق کمک می کند.

 

در همین حال، آستان مقدس حرمین کاظمین اعلام کرد: امسال شاهد حضور زودهنگام زایران برای برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) هستیم. هرساله اوج زیارت یک روز یا دو روز قبل از شهادت بود، اما امسال زایران زودتر از آن زمان به حرمین کاظمین آمدند.

وی افزود: شب شهادت شب یکشنبه هفته آینده خواهد بود. مراسم شهادت از روز گذشته آغاز شده است.

کد خبر 1150589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha