لزوم توجه مسئولان به ویژگی های کارگزاران دوران ظهور

طالبی گفت: مسئولان باید به ویژگی های کارگزاران دوران ظهور امام زمان(عج) از جمله ساده زیستی، امانت داری، عدالت محوری و فروتنی نسبت به برادارن دینی خود توجه داشته باشند و از این ایام برای مهدویت شناسی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «سیدمحمدرضا طالبی» امروز (3 اسفند) در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی بنیاد مهدویت استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برنامه های مهدویت نباید مقطعی و منحصر به همین ایام باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در ادامه تاکید کرد: برنامه هایی که با موضوع مهدویت دارای درون مایه خوبی هستند باید تداوم داشته باشند و این موضوع را به مسئولان منتقل خواهیم کرد که این برنامه ها را در حوزه خود پایه ریزی کنند.

 

وی با اشاره به ویژگی های کارگزاران دوران ظهور آقا امام زمان (عج) گفت: ساده زیستی یکی از مهم ترین ویژگی های کارگزاران ظهور است و نباید به دنبال تجملات باشیم و باید این را ابتدا از خودمان شروع کنیم و در جامعه رواج دهیم.

 

طالبی ادامه داد: فروتنی نسبت به برادران دینی و امانت داری و دستور به عدالت محوری از دیگر ویژگی های کارگزاران است و در روایات مختلف به این موضوع بسیار اشاره شده است و نباید کارگزاران به گونه ای باشند که مردم جرات نزدیک شدن به آنان را نداشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: این ویژگی ها باید مدنظر مسئولان قرار گیرد و باید تلاش کنیم تا با استفاده از فرصت این ایام فرهنگ مهدویت را در جامعه توسعه دهیم.

کد خبر 1150686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha