کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) ۶۵ بسته معیشتی توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: ۶۵ بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه به همت خیرین و اعضای کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 65 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه به همت خیرین و اعضای کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این کمک مومنانه شامل برنج ایرانی، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، گوشت مرغ و گوشت قرمز بود که در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته 5 میلیون و پانصد هزار ریال است، ادامه داد: البته در آستانه سال جدید اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند به همت خیرین تامین و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

سیدی خاطر نشان کرد: در این روز های سخت بیمار کرونا در کنار خانواده های بی بضاعت خواهیم بود و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گام خواهیم برداشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) یادآور شد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه اعضای این کانون توانسته اند در مناسبت های ملی و مذهبی با توزیع کمک های مومنانه از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت کنند.

 

سیدی اعلام داشت: این جهاد همدلی همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد با همکاری اعضای کانون این فعالیت اجتماعی موجب خوشحالی خانواده ها شود.

 

کد خبر 1150969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha