٢٠ زندانی در شب شهادت امام موسی بن جعفر (ع) آزاد می شوند

بخشیانی گفت: به همت مرکز نیکوکاری و موکب هیئت مهدویون شهرستان گرگان، ٢٠ زندانی در شب شهادت امام موسی بن جعفر (ع) آزاد می شوند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابوالفضل بخشیانی» امروز (چهارشنبه ۴ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: امسال هیئت مهدویون شهرستان گرگان در قالب مرکز نیکوکاری و موکب با همکاری دستگاه های اجرایی، استانداری و فرمانداری ها و همه بانیان دست به دست هم داد تا برای اولین بار یک موکب همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع)در کاظمین ٧٩ دیگ اطعام کاظمی را آنجا برپا کند.


مسئول مرکز نیکوکاری و موکب هیئت مهدویون شهرستان گرگان افزود: قرار بود این موکب نیز همانند اطعام دهی در حرم امام رضا(ع) در روز شهادت آن امام و رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به نیت امام هفتم در کاظمین برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه ١٧۶ دیگ اطعام دهی در دو روز به نیت امام رضا(ع) در مشهد انجام شد، گفت: تمامی مجوزهای لازم و قانونی برای برپایی موکب در حرم امام موسی بن جعفر(ع) گرفته شد ولی به دلیل بیماری منحوس کرونا حرکت و اعزام این کاروان لغو شد.

 

بخشیانی افزود: به منظور اینکه به اعتماد بانیان خیر جامعه عمل بپوشانیم، هزینه های جمع آوری شده برای آزادی ٢٠ نفر از زندانیان غیرعمد و  بدهکار در زندان اختصاص داده شد تا در آخر سال خانواده های زندانیان را شاد کنیم.

 

وی اظهارداشت: مراسم آزادی ٢٠ زندانی همزمان با شب شهادت موسی جعفر (ع) همراه با پرچم حرم حضرت معصومه (س) در روز (شنبه ٧ اسفند) در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می شود.

 

بخشیانی، اعزام ٢٠ زندانی آزاد شده به همراه خانواده هایشان گ به حرم حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه های هیئت مهدویون بیان کرد.

 

کد خبر 1151078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha