نمی توانیم در خصوص وقایع اوکراین قضاوت کنیم/ استقبال مردم از طرح آزادسازی سواحل توسط دولت  

آیت الله نورمفیدی گفت: تلاش دولت برای آزادسازی سواحل تا فاصله ۶۰ متری اقدام ارزشمندی بود که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ۶ اسفند) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی گرگان اظهار داشت: یکی از مباحثی که باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد آسان سازی روند صدور مجوز برای کسب و کارها است. 
 

 

امام جمعه گرگان گفت: نباید اجازه دهیم  مردم برای دریافت یک مجوز اذیت شوند باید همه موانع را برداریم تا ایجاد اشتغال در جامعه شتاب بگیرد.

 

وی افزود: تسهیل سازی در امر صدور مجوز  مهمترین راه برای رونق اشتغال در جامعه است تا هر کسی که می خواهد کار آفرینی کند حمایت شود. 
 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: آزادسازی حریم 60 متری سواحل در دهه هشتاد به تصویب رسیده بود  اما بالاخره با همت و عزم جدی رییس جمهور این فرایند اجرایی و مردم از ثمره آن بهره مند شدند.
 

وی به در پیش بودن سال نو و جنب و جوش در بازارها اشاره کرد و گفت: متولیان حوزه بازار باید نظارت ها را تشدید کنند تا گران فروشی و احتکار در روزهای منتهی به سال نو موجب اذیت و گرفتاری مردم نشود. 


نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، افزود: هر گونه اظهار نظر در خصوص  وقایع اخیر زود است باید اجازه دهیم تا همه جوانب تاریک این مسئله مشخص شود.
 

وی گفت: رئیس جمهور روسیه مدعی است که دخالت های ناتو در اوکراین امنیت این کشور را تهدید کرده است و لذا دست به این اقدام نظامی زده است.

 

کد خبر 1151452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha