مقاومت از راه های مهم مقابله با مستکبرین است

حجت الاسلام نکونام مقاومت را از راه های مهم مقابله با مستکبرین خواند و گفت: رسول اکرم اسلام(ص) نیز همواره با مقاومت در برابر ظالمان و دشمنان آن ها را از سد راه برمی داشتند و اسلام را گسترش می دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 6 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کریم خداوند منشأ حسنات و نعمات است، گفت: مشکلات و مصیبت ها ناشی از کوتاهی انسان است که نباید در اینگونه مواقع دیگران را مقصر اشتباهات خود بدانیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر پاسخگویی مسئولان دستگاه ها به مردم تأکید کرد و افزود: اگر مسئولان به درستی پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم باشند میزان مراجعه آنان به سایر دستگاه ها برای کمک رسانی کمتر می شود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید از ایام نورانی ماه رجب و مناسبت های این ماه نورانی بیشترین بهره را برد، ادامه داد: در این ماه باید با نگاه توحیدی و باورهای ایمانی، خودمان را برای بهره گیری از ماه های شعبان و رمضان تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه خداوند به وسیله نبوت و امامت بر انسان حجت دارد، تصریح کرد: فطرت انسان به وسیله شیاطین و طواغیت دچار غبار و سیاهی می شود که انبیاء و ائمه این غبار را از فطرت انسان ها می زدایند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مقاومت را از راه های مهم مقابله با مستکبرین خواند و اظهار کرد: رسول اکرم اسلام (ص) نیز همواره با مقاومت در برابر ظالمان و دشمنان آن ها را از سد راه برمی داشتند و اسلام را گسترش می دادند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اعتماد به آمریکا و غرب جز خواری و شکست نتیجه ای در پی ندارد، خاطرنشان کرد: در جنگ اخیر روسیه و اوکراین این بدعهدی آمریکایی ها به وضوح برای جهانیان اثبات شد.

 

کد خبر 1151471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha