اجرای ۴۳ برنامه همزمان با اعیاد شعبان و نوروز در سطح شهر یزد

حجت الاسلام صداقت با اشاره به برنامه های ایام نوروز در یزد گفت: ۴۳ برنامه همزمان با اعیاد شعبان و نوروز در سطح شهر یزد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برنامه های نوروز گفت: امسال با میلاد امام زمان (عج) و اختتام آن شروع ماه مبارک رنضان است که امیدواریم نوروز شاد و پرطراوتی داشته باشیم.

وی افزود: پیگری ارتباط با کلان شهرها به عنوان یکی از برنامه های ما بوده است که با دو شهر نیز تفاهم نامه داشته ایم و امسال نیز برای عید به صورت ویژه تبلیغات ویژه ای داریم.

 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: فرهنگسرای بانو در یزد در حال بازسازی است و در سال آینده نیز آن را به بهره برداری خواهیم رساند.

 

حجت الاسلام صداقت ادامه داد: در ایام نوروز 43 برنامه خرد و کلان داریم که مهمترین برنامه های آن شامل برنامه ویژه پیاده رو حضرت ولی عصر (عج)، جشن های مردمی سطح شهر، جشن بزرگ تحویل سال در میدان امیرچقماق، نوروزگاه های مختلف در 4 بخش شهر، اجرای نمایش های خیابانی، مسابقات ورزشی و تفریحی، تور مجازی 360 درجه اماکن مذهبی شهر است.

 

وی گفت: نمایش عروسکی کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب، طرح اهدای کتاب اهدای دانایی در سطح شهر، استندآپ کمدی محیطی از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: المان های متحرک یزدی با حضور 20 پیرمرد دوچرخه سوار یزدی و همچنین یزدگردی و بافت گردی از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

حجت الاسلام صداقت گفت: برگزاری شب شعر یزدی با لهجه یزدی در روز 17 اسفندماه برای معرفی یزد، پیک نوروزی با موضوع آموزش شهروندی، فضاسازی شهری نیز در این مدت انجام می شود.

کد خبر 1152606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha