نمایشگاه «قرآن و عترت» گلستان آغاز به کار کرد

نمایشگاه «قرآن و عترت گلستان» با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و فعالان علوم قرآنی و با رعایت شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگراری شبستان از گرگان، نمایشگاه «قرآن و عترت گلستان» با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و فعالان علوم قرآنی و با رعایت شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در تالار فخرالدین اسعدگرگانی افتتاح شد.

 

این نمایشگاه با نمایش گذاشتن بیش از ۳۰ اثر نفیس خوشنویسی و نقاشی خط قرآنی از تابلو های هنری برگزیدگان و اساتید برجسته جشنواره های ملی نمایشگاه قرآن و عترت در گرگان آغاز به کار کرد.

 

غرفه های هنرهای دستی، پویش حافظان، نمایشگاه خلاق قصه گویی موسسه قرآنی رسالت القرآن، فرشته های آسمانی جامعه القرآن الکریم، دبستان دخترانه قرآنی علم الهدی، عفاف و حجاب موسسه قرآنی کوثر گرگان، عفاف و حجاب، خانه قرآن بیت الزهرا (س)، طب اسلامی از غرفه های تدارک دیده شده برای این نمایشگاه است.

 

تعداد زیادی از مراکز و موسسات قرآنی در برپایی این نمایشگاه مشارکت کردند که از آن جمله می توان به قرارگاه عاشورائیان انجمن ها و تشکل های هنری، انتشارات پویش حکمت، طب ارگانیک سنتی- موسسه قرآنی خضرا، مشاوره قرآنی و سبک زندگی- موسسه قرآنی نسیم فردوس، انتشارات آستان قدس رضوی و انتشارات المصطفی اشاره کرد.

 

توانمندسازی و شبکه سازی فعالان قرآن و عترت و ایجاد ارتباط و تعامل هدفمند بین نهاد‌ها و دستگاه‌های قرآنی و فرهنگی، تقویت گفتمان و هویت اسلامی ایرانی در جامعه، شناسایی و معرفی از اهداف مهم برپایی هفته قرآن و عترت در استان گلستان است.

 

گفتنی است، نمایشگاه قرآن و عترت گرگان در دو نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه مندان به هنرهای قرآنی خواهد بود این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ تا شانزدهم اسفند در گرگان برپا خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1152735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha