دستگاه قضا عزم جدی در حمایت از بخش تولید دارد

شعبانی گفت: دستگاه قضا عزم و اراده جدی دارد تا از بخش تولید حمایت کرده و به تحقق شعار سال کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، «علی شعبانی» در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین بیان کرد: دستگاه قضایی از ظرفیت های خود برای کمک به بخش تولید نهایت استفاده را می کند.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: حمایت از تولید جزو برنامه های مهم دستگاه قضا است و براین اساس هر از چند گاهی در راستایی آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و گفت وگو با صنعتگران از صنایع بازدید می کنیم.

 

وی عنوان کرد: تا جایی که قوانین و مقررات اجازه بدهد در رابطه با حل مسایل تولید و مشکلاتی که صنعتگران با دستگاه ها از جمله دستگاه های خدمات رسان و بانک ها دارند، تلاش می کنیم.

 

شعبانی توضیح داد:  نشست هایی در قالب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستگاه ها و بانک ها برگزار می کنیم که دریافت مطالبات از واحدهای تولیدی به گونه ای باشد که مانع تولید نباشد.

 

وی اعلام کرد: دستگاه قضا عزم و اراده جدی دارد تا از بخش تولید حمایت کرده و به تحقق شعار سال کمک کند.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به اظهارات بعضی تولیدکنندگان در این بازدیدها مبنی بر اینکه تحریم ها موجب تحرک بخشی و تولید بیشتر شده است، خاطر نشان کرد: مسئولان اجرایی نباید چندان اقتصاد کشور را به خارج و موضوع تحریم ها گره بزنند.

 

کد خبر 1152948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha