فعالیت همه دستگاه‌های خدمات رسان در تعطیلات نوروزی ضروری است

گیل‌چالانی گفت: با توجه به اهمیت رعایت اصول زیست محیطی در سفرهای پرحجم و کنترل و پیشگیری از آسیب‌هایی که ناشی از این سفرها متصور است پای کار بودن همه دستگاههای خدمات رسان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلام‌رضا گیل‌چالانی» عصر امروز(پنجشنبه، 12اسفند) در ستاد تسهیلات سفر نوروزی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: شهرستان ماسال از لحاظ گردشگری در سطح ملی و فرا ملی هدف اصلی گردشگران است.

 

سرپرست فرمانداری ماسال با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تسهیل در سفرهای نوروزی برای مسافران و گردشگران اندیشیده شود افزود: به منظور آگاهی بخشیدن به گردشگران و شناساندن شهرستان سرسبز ماسال و جاذبه های گردشگری ، طبیعی با ظرفیت‌های رسانه ای، تبلیغی و نصب بنرهای مرتبط اطلاع رسانی موثر در این زمینه صورت گیرد.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت و نظارت بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی بر ارائه خدمات ارزنده برای اوقات فراغت مسافران وگردشگران گفت: به منظور ساماندهی، توسعه و نظارت بر رعایت بهداشت در مراکز عمومی، پذیرایی و اقامتی ، خانه کاشانه ها و نیز کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای درمانی و سطح بهداشت عمومی در شهرها و روستاها و از طرفی با توجه به اهمیت رعایت اصول زیست محیطی در سفرهای پرحجم و کنترل و پیشگیری از آسیب‌هایی که ناشی از این سفرها متصور است پای کار بودن همه دستگاههای خدمات رسان لازم و ضروری است .

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه چادرهای مسافرتی در حریم جاده ها و رودخانه ها و مناطقی که از امنیت کافی برخوردار نیستند نباید برپا شود تصریح کرد: برای محل پارک خودروها و اسکان‌های ضروری در تعطیلات نوروزی  در مدارس حومه شهر یا پارک ساحلی با هماهنگی آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و نیروی انتظامی اقدامات اولیه صورت گیرد .

 

سپرست فرمانداری ماسل خاطرنشان کرد: فضا سازی محیطی و پیشواز از نوروز و فصل بهار در محدوده شهری و روستایی توسط شهرداری‌ها وبخشداری‌ها صورت بگیرد.

 

کد خبر 1153561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha