مسئله آب شرب در گرگان و چند شهر دیگر با تنش روبروست

محرابیان گفت: مسئله آب شرب در گرگان و چند شهر دیگر با تنش روبروست و در این سفر از محل اعتبارات اضطراری می توان طرح های سریع را انجام داد و مسئله را مدیریت کرد اما تکمیل طرح های آبرسانی به زمان و اعتبار بیشتر نیاز دارد که در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی‌اکبر محرابیان» امروز (جمعه ۱۳ اسفند) در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب گرگان با بیان اینکه اقدامات گسترده ای در خصوص آب استان گلستان باید شکل گیرد، گفت: عقب ماندگی های جدی در این خصوص احساس می شود و باید با اتمام سدهای نیمه تمام بتوان آب های استان را مهار کرد.

 

وزیر نیرو اظهار کرد: مسئله آب شرب در گرگان و چند شهر دیگر با تنش روبروست و در این سفر از محل اعتبارات اضطراری می توان طرح های سریع را انجام داد و مسئله را مدیریت کرد اما تکمیل طرح های آبرسانی به زمان و اعتبار بیشتر نیاز دارد که در دستور کار این وزارت خانه قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای واحد دوم و سوم تصفیه خانه گرگان در دستور کار است چرا که این استان از لحاظ برخورداری فاضلاب از متوسط کشوری هم کمتر است، افزود: امید است با اجرای سریع واحد دوم تصفیه خانه بخش اعظمی از مشترکین به شبکه متصل شوند پساب تصفیه شده واحد اول تصفیه خانه گرگان کیفیت خوبی داشت و از آن در مصارف صنعتی استفاده می شود.

 

 

کد خبر 1153794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha