اعضای کانون های مساجد، زمینه حضور و ماندگاری جوانان را در مساجد فراهم کنند

امام جمعه اسفراین با بیان اینکه هر اقدام با برکت و نتیجه بخشی منبع و سرچشمه اش مسجد است، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند زمینه حضور و ماندگاری جوانان را در مساجد با همکاری پایگاه های بسیج فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد موسوی»  امام جمعه  اسفراین در آستانه 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد در دیدار اهالی فهما خراسان شمالی به نقش محوری و بی مانند مساجد از صدر اسلام و برهه مختلف انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: هر اقدام با برکت و نتیجه بخشی منبع و سرچشمه اش مسجد است.

 

وی ارتقای قدرت تاثیرگذاری مسجد را با برنامه ریزی و ارتقاء علمی و توجه به جوانان میّسر دانست و افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند زمینه حضور جوانان را با همکاری پایگاه های بسیج فراهم آورند.

 

امام جمعه اسفراین اضافه کرد: هر چه در عرصه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد سرمایه گذاری کنیم و برنامه ریزی دقیق تری انجام شود، نتایج تاثیرگذاری بیشتری را شاهد خواهیم بود.

 

حجت الاسلام موسوی به فعالان کانون های مساجد توصیه کرد: تلاش کنید تا با ارائه راهکارهای عملی و سازنده جوانان بیشتری جذب مساجد شده و در این مکان مقدس ماندگار شوند.

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهما خراسان شمالی هم گزارشی از فعالیت های کانون های مساجد ارائه کرد و شهرستان اسفراین را یکی از شهرستان های شایسته تقدیر سومین رویداد ملی فهما معرفی کرد.

 

وی اضافه کرد: 9کانون استانی در بخش های مختلف سومین رویداد ملی فهما  به عنوان کانون برتر معرفی شدند که از این میان چهار کانون از شهرستان اسفراین شامل «معراج السعاده» روستای بزنج در رواق کارآفرینی شایسته تقدیر ویژه و نیز کانون های فرهنگی هنری «مشکات» در رواق دانش و «محبان الزهرا(سلام الله علیها)» در رواق رسانه و «عاشورا» دهستان بام  نیز در رواق همدلی این رویداد، شایسته تقدیر کشوری شناخته شدند.

 

وی بیان کرد: همچنین کانون مشکات در میان  کانون های رابط شایسته تقدیر کشوری قرار گرفت.

 

گفتنی است، مراسم تجلیل از فعالان فهمای خراسان شمالی صبح روز چهارشنبه؛ 18 اسفند ماه جاری در سالن شهید سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی اسفراین برگزار می شود و از فعالان کانون های مساجد در دو بخش برگزیدگان ملی و فعالان استانی تجلیل می شود.

 

 

کد خبر 1155269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha