نقش موثر کمیته امداد در حفظ و صیانت از جایگاه خانواده در جامعه

غیریتی با بیان اینکه کمیته امداد در حفظ و صیانت از جایگاه خانواده در جامعه نقش موثری را ایفا می کند، گفت: در دولت مردمی و انقلابی تلاش داریم تا سبک زندگی را به سبک زندگی اسلامی و ایرانی تغییر دهیم تا شروع زندگی زوج های جوان همراه با گناه نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (17 اسفند) در مراسم جشن ازدواج آسان ۱۳۸ زوج زیرکوه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی حمایتی و با اهدافی مردمی و انقلابی است و منشا خیرات و برکات زیادی در جامعه شده است.

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه در ادامه بیان کرد: امروز با تلاش های مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه شاهد یک اتفاق خوب و ازدواج آسان ۱۳۸ زوج جوان در شهرستان هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی گفت: در دولت مردمی و انقلابی تلاش داریم تا سبک زندگی را به سبک زندگی اسلامی و ایرانی تغییر دهیم تا شروع زندگی زوج های جوان همراه با گناه نباشد.

 

غیرتی با بیان اینکه صیانت از خانواده از دیگر وظایف کمیته امداد است، ادامه داد: پول هیچوقت خوشبختی نمی آورد بلکه صفا و صمیمیت در این است که زندگی در عین سادگی و با صداقت آغاز شود و این را باید سرلوحه کار خود قرار دهید و مادامی که صفا و صمیمیت و صلح و سازش در خانواده باشد، آن خانواده، خانواده خوشبخت است.

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه در پایان با تاکید بر لزوم توجه زوج های جوان به آموزه های قرآنی گفت: زندگی را با آموزه های قرآنی آغاز کنید و به واجبات زندگی بسیار اهمیت دهید.

کد خبر 1155438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha