تاسیسات گردشگری کردستان در ایام نوروز هیچ افزایش نرخی ندارند

معاون ‌‌‌‌گردشگری‌ و سرمایه‌گذاری اداره‌‌کل ‌میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری‌‌ و صنایع‌دستی کردستان، گفت: در ایام نوروز برای تاسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، هتل‌ آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و...هیچ افزایش نرخی نخواهیم داشت.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرمان وطن‌دوست گفت: در بازدید کارشناس گردشگری کردستان از تاسیسات گردشگری شهرستان‌های بانه و سقز، بر نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد استانی پیشگیری از کرونا در ایام نوروز تاکید و هر گونه افزایش نرخ در این مراکز ممنوع اعلام شد.

 

 

معاون ‌‌‌‌گردشگری‌ و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار داشت: در بازدیدهای انجام شده، مواردی از جمله دارا بودن مجوزهای لازم، وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن‌ پذیرایی و آشپزخانه‌، تازگی و سلامت موادغذایی و مجهز بودن نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی، سنجش و بررسی شد.

 

 

وی هدف از این بازدیدها را نظارت بر نحوه ارائه خدمات بیان کرد و افزود: امیدواریم همگام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت قابل قبولی برای پذیرش و رضایت‌خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان فراهم کنیم.

 

 

در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان‌های بانه و سقز، ابراهیمی مسئول نظارت بر تاسیسات گردشگری استان و عزیزی کارشناس گردشگری بانه حضور داشتند.

کد خبر 1155631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha