چطور به امام زمان(عج) نزدیک شویم؟

یک کارشناس و خطیب مذهبی گفت: یکی از مجتهدان مسلم در همین دوران اخیر به طریقی حضرت ولیعصر(عج) را دیده و محضر ایشان عرض کرده بود: آقاجان! می‌خواهم به شما نزدیک شوم، چه کنم؟ حضرت(عج) به وی فرموده بودند: عملت را عمل امام زمان(عج) قرار بده!

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی درباره راه نزدیک شدن به امام زمان(عج)، اظهار کرد: «باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی/ گر سوی مستان می‌روی مستانه شو مستانه شو» اگر خالص شویم به امام عصر(عج) نزدیک می شویم.

 

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: یکی از بزرگان از مجتهدان مسلم در همین دوران اخیر به طریقی حضرت ولیعصر(عج) را دیده و محضر ایشان عرض کرده بود: آقاجان! می خواهم به شما نزدیک شوم، چه کنم؟ حضرت(عج) به وی فرموده بودند: عملت را عمل امام زمان(عج) قرار بده!

 

وی ادامه داد: آن مجتهد می گوید: من اینطور برداشت کردم که یعنی در هر عملی ببینیم اگر امام زمان(عج) بودند، چه می کردند من نیز همان کار را انجام دهم؛ از حضرت(عج) پرسیدم: چطور امام زمان(عج) پسند شوم؟ حضرت بقیه الله الاعظم(عج) فرمودند: در عملت خالص باش و خدا را در نظر داشته باش!

 

برگرفته از رادیو اینترنتی مهدویت

 

کد خبر 1156773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha