مراسم «هم عهد با ولایت» امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

مراسم تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) در آستانه نیمه شعبان با عنوان «هم عهد با ولایت» امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) امروز(شنبه۲۱ اسفند) با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شهرداری قم، محمد کاظم پور امینی قائم مقام تولیت و معاونین و خادمان مسجد مقدس جمکران و اعضای شورای اسلامی شهر قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم «هم عهد با ولایت» ضمن تقدیر از این برنامه شهرداری در آغاز حرکت بزرگ نیمه شعبان، اظهار کرد: این نگاه های ارزشمند به کارهای مجموعه های خدماتی و مدیریتی یک بار معنوی و ارزشی دارد، به این معنا که این فعالیت ها وقتی با امامت و ولایت پیوند بخورد عبادت است و بار معنوی به همراه دارد.


محمد کاظم پورامینی با اشاره به اینکه امیدواریم اخلاص خادمان شهر قم همچنان روافزون و تاثیرات آن برای زائران و مجاوران باشد، افزود: نگاه هاست که حرکت ها را مشخص و تاثیر آن را تبیین می کند. باید نگاه یک مدیر، پاکبان و خادم در شهر قم به گونه ای انجام می شود که نگاه حضرت شامل حالشان شود. این نگاه برخواسته از فرهنگ غنی ولایی است، این نگاه فرهنگی می سازد که همه جا کاربرد پیدا میکند که هر کس در هر بخشی کاری انجام می دهد رضایت حضرت را برای کارش لحاظ کند.


قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه خادمین شهر قم نگاهشان مبتنی بر رضایت حضرت و نائب حضرت است، تصریح کرد: امیدواریم این نگاه گسترش پیدا کرده و به همه امور تعمیم پیدا کند.


پورامینی با بیان اینکه همه این اقدامات برای بهره گیری معنوی بیشتر مردم به زائرین و مجاورین در نیمه شعبان است، گفت: در مسجد مقدس جمکران در تلاش هستیم که حسب امر مقام معظم رهبری به تولیت این مکان مقدس تسهیل بهره مندی مردم از فضای قدسی این فضای مقدس را فراهم کنیم که مجموعه های مختلف استان در این زمینه همکاری خوبی را با مسجد مقدس جمکران دارند.


 

کد خبر 1156844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha