کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) ۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) گفت: ۴۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون و همزمان با روز بزرگداشت شهدا و اعیاد شعبانیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

افندی «سید یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 40 بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون و همزمان با روز بزرگداشت شهدا و اعیاد شعبانیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) تصریح کرد: بسته های معیشتی با همدلی و مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری باباخرم عنبران تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: این بسته کمک مومنانه شامل روغن مایع، ماکارونی، رشته سوپ، سویا، شکلات، چای، رب گوجه فرنگی، قند و شکر است.

 

افندی مرادی بیان کرد: از همه خیرین که در این حرکت خداپسندانه کمک کرده اند سپاسگزارم و امیدواریم این حرکت های خیرخواهانه ادامه داشته باشد تا بتوانیم از خانواده های بی بضاعت بیش از پیش در این روزهای سختی و بیماری حمایت کنیم.

 

امام جمعه شهر عنبران ادامه داد: عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر اهداف این اقدام نیکوکارانه در ایام پایانی سال است.

 

افندی مرادی اضافه کرد: فعالان کانون های مساجد بخش عنبران نیز تلاش مضاعفی برای تهیه و تدارک این بسته های معیشتی را متحمل شدند که از زحمایت این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می کنم.

 

کد خبر 1157261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha