جشنواره قرآنی صد میزبان استاد میرزایی چهره مطرح قرآنی كشور

باعث خرسندی است كه از طریق امواج رادیو قرآن و این جشنواره زمینه انس بیشتر مردم با كلام نورانی وحی و مصحف شریف فراهم شده كه از این طریق دین جامعه قرآنی كشور به مردم نیز پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه جشنواره قرآنی صد در قالب ارتباط تلفنی میزبان استاد «میرزایی» از چهره های مطرح قرآنی كشور بود. وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این برنامه در خصوص نهضت ملی آسان خوانی قرآن كریم گفت: بنده از روز آغاز فعالیت جشنواره قرآنی صد مخاطب این برنامه بسیار وزین هستم و بسیار خرسندم كه از طریق امواج رادیو قرآن و این جشنواره زمینه انس بیشتر مردم با كلام نورانی وحی و مصحف شریف فراهم شده كه از این طریق دین جامعه قرآنی كشور به مردم نیز پرداخت می شود. استاد بهروز یاری گل كارشناس برنامه نیز در طول پخش برنامه ضمن گوش دادن به قرائت شركت كنندگان، به بیان توصیه های تجویدی مربوط به قرائت آنها پرداخت. در بخشی دیگر از برنامه یاد و خاطره استاد حسن صفری از فعالان قرآنی كشور و عضو گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) كه بر اثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفت نیز گرامی داشته شد.


جشنواره قرآنی صد كه با تلاش شبكه رادیویی قرآن و با هدف عمومیت بخشیدن به طرح ساده خوانی قرآن كریم از فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز به كار نموده است؛ همه روزه به جز جمعه ها حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن می رود.


این برنامه در بخش بزرگسالان به تهیه كنندگی حسن رحمانی، اجرای غلامرضا احمدی و كارشناسی استاد بهروز یاری گل با بخش‌های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط كارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفت و گو با مخاطبان، گفت و گو با اساتید و قاریان قرآن، گفت و گو با شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره‌های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی در برنامه‌ها در خدمت مخاطبان می باشد.


علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفكیك جنسیتی، می‌توانند؛ با خواندن آیاتی از كلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره شركت نمایند. از شركت كنندگان دعوت می شود؛ جهت نام‌نویسی ، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه كرده و در بخش «جشنواره ۱۰۰» پس از تكمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سكونت…)، فایل صوتی خود را بارگذاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیكیشن واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال نمایند. همچنین علاقه مندان جهت شركت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبكه به شماره ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰ تماس حاصل نمایند.


مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبكه با ما در میان گذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

 

کد خبر 1157294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha