۴۰ درصدی توان پلیس در نوروز افزایش می یابد/جبران کم کاری های فرهنگی

سردار میرحیدری از افزایش توان و ظرفیت خدماتی پلیش تا ۴۰ درصد نسبت به دیگر مواقع سال همزمان با ایام نوروز در استان اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در آخرین نشست خبری سال 1400 به تدابیر و برنامه های پلیس برای نوروز و ایام پایانی سال اشاره کرد و اظهارداشت: تامین امنیت این روزها با توان مضاعفی تا 15 فروردین ماه دنبال می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: توان و ظرفیت خدماتی پلیش تا 40 درصد نسبت به دیگر مواقع سال همزمان با ایام نوروز در استان اصفهان افزایش می یابد و دستگیری ارازل و اوباش و مجرمین سابقه دار انجام تا امنیت و آرامش مردم به هم ریخته نشود.

 

وی اضافه کرد: اگر افراد دارای سابقه کیفری  توبه کرده و دیگر به سمت خلاف نروند آنگاه این نظارت ها بر سر آنان کاهش و از بین می رود.

سردار میرحیدری تلاش پلیس را برای اصلاح جامعه و مجرمین دانست و اذعان داشت: آنان عضوی از جامعه هستند و با اصلاح رفتار خود به سرنوشت مناسبی مثل بقیه روبرو خواهند شد.

 

وی در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: با برهم زنندگان نظم عمومی با استفاده از مواد محترقه و بی نظمی ترافیکی با ماشین سواری و موتور سواری برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: فروشنده های غیرمجاز مواد منفجره شناسایی و مواد آنان جمع آوری شده و از ساخت مواد آتش ساز و خطرناک جلوگیری می شود.

 

وی شناسایی خانه های مجردی و برخورد با کلید به دستان برای اسکان مسافران را از دیگر برنامه های پلیس برای نوروز اعلام کرد و اذعان داشت: اساب کشی در نوروز ممنوع مگر با هماهنگی کلانتری و مطابق با دستور العمل های ستاد کرونا امکان تردد وجود خواهد داشت.

سردار میرحیدری از مردم خواست نسبت به امنیت خانه های خود و همسایگان دقت داشته باشند و مراقب شگرد سارقان در اجاره خانه های مسکونی به صورت موقت و استفاده از بانوان در همکاری با آنان باشند.

 

*جبران کم کاری های فرهنگی

 

وی با اشاره به نیمه شعبان و جشن های این ایام خاطرنشان کرد: به بهانه جشن نباید نظم عمومی از بین برود و فرهنگ های خرافی گسترش پیدا کند.

سردار میرحیدری کم کاری های فرهنگی و برخوردهای تند در گذشته را از عوامل انحراف فرهنگی دانست و اذعان داشت: این کم کاری ها و خطاهای راهبردی باید جبران شود.

 

وی ادامه داد: امروز دشمن اعتقادات و مذهب نسل جوان و نوجوان ما را هدف قرار داده و باید برای مقابله با این توطئه کار فرهنگی هدفمند انجام و نسل جوان نسبت به ابعاد رفتار دشمن و جایگاه دین آگاه بشوند.

کد خبر 1157440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha