اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر  کامیاران تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی کامیاران گفت: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در قالب ۸ کمیته اصلی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سعید اسدی مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی کامیاران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کامیاران که با حضوراعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر اعضای ستاد برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی به شهرستان است.

 

 

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی کامیاران، اظهار داشت: این شهرستان از لحاظ وجود جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی و مجاورت در مسیر ورود به هورامان، از یک موقعیت ویژه و ممتاز در حوزه گردشگری و جذب مسافر برخوردار است.

 

 

وی عنوان کرد: باید از طریق این ظرفیت در ایام نوروز مسافران را با فرهنگ غنی بومی محلی شهرستان آشنا کرد.

 

 

اسدی افزود: پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۱ شاهد حضور حداکثری مسافر و گردشگر در این منطقه باشیم.

 

 

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی کامیاران، یادآور شد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در قالب ۸ کمیته اصلی  از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

 

 

وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب مابین دستگاه‌های عضو کمیته این ستاد، با ارائه خدمات مناسب رضایت‌مندی مسافران نوروزی به این منطقه فراهم شود.

 

 

گفتنی است، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آئین‌های نوروزی، نظافت، آماده‌سازی و نورپردازی و روشنایی شهر، فعالیت شرکت مجری خانه مسافران در روستای پالنگان، آمادگی مراکز خرید، ارائه خدمات پارکینگ‌های سطح شهر و روستای پالنگان به مسافران، تهیه و توزیع ده‌هزار اقلام برای معرفی جاذبه های کامیاران و... از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

کد خبر 1157856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha