بیش از ۲۰ هزار کیلومتر جاده در سطح فارس وجود دارد

سردار حبیبی گفت: در سطح جاده ها بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه در فارس وجود دارد و برای نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۴ پایگاه جاده ای، ۲۲ پاسگاه پلیس راه و روزانه ۲۴۰ گشت برای نوروز سال آتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (سه شنبه 24 اسفند) در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی و ترافیکی که در مجتمع «شهید فعال» شیراز برگزار شد، گفت: برای آسایش و آرامش مردم عزیز دور هم جمع شویم.

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری این مطلب ان شاءالله همه جز سربازان امام زمان (عج) باشیم و خدمت به مردم و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم یکی از راه های رسیدن به این هدف است، تاکید کرد: امیدوارم در نوروز 1401 شاهد کمترین سوانح باشیم و برای اصل ساده خدمت به مردم پای به میدان می گذاریم.

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه مردم عزیز لیاقت فراوانی دارند، تاکید کرد: در سطح جاده ها بیش از 20 هزار و 900 کیلومتر راه در فارس وجود دارد و برای نوروز 1401 تعداد 14 پایگاه جاده ای، 22 پاسگاه پلیس راه و روزانه 240 گشت برای نوروز سال آتی در نظر گرفته شده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه امسال همه ادارات پای کار بوده اند، افزود: 25 واحد نامحسوس از طریق اداره کل راهداری به نیروهای ما اضافه شده است و در حوزه شهری هم 22 ایستگاه هم تقویت کردیم و 107 گشت خودرویی و 212 واحد استقراری به شهرهای فارس اضافه شدند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها یارخوبی برای اسایش و آرامش مردم هستند و یار پلیس هستند، اظهار کرد: چهارشنبه آخر سال بهانه زیبا گفتن و زیبا کنار هم بودن را رقم بزنیم و با یک عمل ناشایست برای خود و دیگران اتفاق تلخ رقم نزنند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «عبدالهاشم دهقانی» هم گفت: نظم و ارتقا عبور و مرور ترافیکی را در دستور کار قرار می دهند و نوروز آتی شاهد افزایش حجم سفر ها در سطح استان فارس هستیم.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به اینکه نیمه شعبان هم در آغاز این تعطیلات وجود دارد، افزود: امیدوارم خمت گذاران خوبی برای هموطنان و شاهد کمترین اتفاق در ایام نوروز باشیم.

کد خبر 1158022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha