بدرقه باشکوه آیت‌الله علوی گرگانی بر روی دستان مردم گرگان/حضور معنادار مردم در مراسم تشییع این عالم ربانی

پیکر مطهر عالم جلیل القدر، مرجع تقلید جهان اسلام امروز بر روی دستان مردم ولایتمدار و قدرشناس استان گلستان در شهر گرگان تشییع شد.

خبرگزاری شبستان- گرگان، امروز مردم گلستان برای قدردانی و بدرقه عابمی وارسته، متواضع، زاهد و مردم‌دار به میدان آمدند و پیکر مطهر آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی را بر روی دستان خود تشییع کردند.

 

 

امروز مردم گلستان به ویژه گرگان و شهرهای دیگر از جمله کردکوی در مراسم وداع و بدرقه پیکر این عالم ربانی، سنگ تمام گذاشتند. حضور مردم گرگان در مراسم تشییع این عالم جلیل القدر و مرجع تقلید شیعیان جهان، بسیار باشکوه و کم نظیر بود.

 

 

گرگانی ها امروز در میان اشک و ماتم یکی از بزرگترین مفاخر و چهره ارزشمند و شخصیت برجسته ای را تشییع کردند که در تواضع و مردم داری مثال زدنی بود.

 

 

بسیاری از علاقه مندان و دوست داران آیت الله علوی گرگانی امروز اعلام کردند که پدر معنوی خود را دست دادند و انصافا هم این عالم و فقیه در عین دارا بودن مقام مرجعیت اما بسیار خاضعانه و فروتنانه در بین مردم حضور داشت.

 

 

امروز این سرزمین یکی از افتخارات خود را بدرقه خانه ابدی در جوار مرقد نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) کرد و چه زیبا مردم گرگان قدرشناسی خود را نسبت به علمایی چون آیت الله علوی گرگان به منصه ظهر رساندند.

 

 

مردم از هر قشر و تفکر سیاسی و طبقه اجتماعی امروز در مراسم تشییع و بدرقه پیکر مطهر آیت الله علوی گرگانی حضور داشتند، حضوری که نشان داد هرچه قدر مسئولان، علما و هر کارگزار و صاحب منصبی بی واسطه در جمع مردم باشد، دلسوز آنان باشد مانند پدری مهربان آنان را بپذیرد و ارشاد کند، یقینا در نزد مردم و خداوند متعال عزیزتر و گرامی تر است.

 

 

تشییع باشکوه پیکر مطهر این عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر، نشانه قدرشناسی مردمی است که در ماه رمضان با " بک یا الله" های ایشان، غبار از دل می شستند و بار دیگر توبه کنان به دامن پروردگار پناه می آوردند.

 

 

کد خبر 1158610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha