راه اندازی کاروان شادی توسط کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز به مناسبت نیمه شعبان

رضازاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت نیمه شعبان اقدام به راه اندازی کاروان شادی و دوچرخه سواری از سه راه «احمدی» به طرف حرم مطهر آستانه و سپس حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) کرد.

«سیده مریم الشریعه رضازاده»، با تبریک ملاد امام زمان (عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت نیمه شعبان اقدام به راه اندازی کاروان شادی و دوچرخه سواری کرد که این کاروان راس ساعت هشت از سه راه احمدی به طرف حرم مطهر آستانه و سپس حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به حرکت درآمد که با اجرای مراسم سرود و دکلمه توسط گروه سرود «نسل سلیمانی ها» همراه بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: در این برنامه، گروه سرود از  مسجد «نور» حرکت کردند و روبروی بنای مقدس بیت العباس (ع) مراسم اجرا شد و پس از قرائت قرآن و سرود مقدس جمهوری اسلامی دکلمه ای در مورد امام زمان (عج) توسط «نازنین زهرا اسماعیلی» اجرا شد و سپس گروه 50 نفره، سرود «ای ایران ای مهد عاشقان» را اجرا کردند و سپس دکلمه «سید محمد طاها حسینی» در مورد سردارسلیمانی اجرا شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: «خائف پناه»،  رئیس  کانون مداحان نیز به مولودی خوانی پرداخت  و هیئت «فدائیان حضرت ابوالفضل (ع)»، گروه سرود نسل سلیمانی را گلباران کردند.

رضازاده اعلام کرد: این کاروان در ساعت 9 و 30 دقیقه با حضور دوچرخه سواران و خودروهای هیئت «متحده فاطمیون» به مسیر خود ادامه داد و با چهار اتوبوس و یک مینی بوس گروه به طرف محله «در شیخ» و حرم مطهر آستانه حرکت کردند و با عرض ادب به ساحت حضرت سید علاالدین حسین (ع) از مسیر شاهزاده قاسم از طریق خط ویژه به طرف حرم حضرت شاهچراغ (ع) حرکت کردند.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حمایت موسسه «شهید رضازاده» برگزار شد، تعداد 50 بلوز به گروه سرود اهدا شد و 300 بسته پذیرایی میان شرکت کنندگان توزیع شد و مسجد «نور» نیز 40 چادر و مقنعه به گروه سرود هدیه دادند.

رضازاده تاکید کرد: از معاونت فرهنگی شهرداری شیراز که سیستم صوت و 200 پرچم در اختیار کانون فرهنگی مسجد «نور» قرار داد تشکر می کنیم و همچنین در این مراسم، شورای هیئات مذهبی با هماهنگی با نیروی انتظامی و صدا و سیما برای برگزاری برنامه کمک رسانی کرد.

وی عنوان کرد: ضمنا سفره هفت سین عید نوروز نیز به دست دختران گروه سرود به میدان آورده شد تا آغاز بهار طبیعت با بهار صلح و دوستی وعدالت خواهی بشریت اجین باشد.

کد خبر 1159097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha