۱۲۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی توزیع می شود

صالحی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) با هم افزایی این نهاد و مراکز نیکوکاری استان مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های عزیز تحت حمایت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان در مراسم توزیع بسته های غذایی و معیشتی مرکز نیکوکاری حضرت امیرالمومنین(ع) شهر زنجان که با حضور آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان برگزارشد، گفت: به همت مراکز نیکوکاری شهر زنجان وهم افزایی آن با کمیته امداد تعداد دوازده هزار و۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های عزیز تحت حمایت توزیع می شود.

 

روح اله صالحی با اشاره به اینکه  همزمان با سالروز تاسیس این نهاد الهی و انقلابی نیز تعداد 13 هزار و۵۰۰ بسته معیشتی از طریق این نهاد با هم افزایی مراکز نیکوکاری بین خانواده های عزیز تحت حمایت توزیع شد. افزود: ۲۶ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه در بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده و یا در حال توزیع می باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد افزود: مراکز نیکوکاری نقش موثری در کمک به نیازمندان و محرومین داشته و این مراکز همواره کمیته امداد را در راستای خدمت رسانی سریع، مطلوب و موثر به خانواده های عزیز تحت حمایت یاری می نمایند و توسعه این مراکز از نظر کمی و کیفی از رویکردهای این نهاد است.

 

وی ادامه داد: ۱۶۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان باهدف ترویج فرهنگ خیر واحسان ودر جهت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با این نهاد همکاری می نمایند که از این تعداد ۵۴ مرکز به صورت تخصصی در زمینه های اشتغال و کارآفرینی، زکات، فرهنگی، مسکن و مددکاری فعالیت می‌نمایند.

 

صالحی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ میلیارد تومان کمک های مومنانه مردم نیک اندیش استان توسط ۱۶۴ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان جمع آوری و با محوریت خود مراکز و با نظارت این نهاد برای نیازمندان هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در آمد مراکز نیکوکاری در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته که نشان از اعتماد روز افزون مردم خیر و نیک اندیش به عملکرد مراکز نیکوکاری در سطح استان می باشد.

 

کد خبر 1159199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha