اجرای طرح «قرار دوازدهم» در حرم هلال بن علی(ع)/ توزیع ۳۰۰ بسته کمک مؤمنانه در بین نیازمندان

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ویژه نیازمندان در قالب طرح ملی «قرار دوازدهم» خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با نیمه شعبان و در آستانه نوروز، ۳۰۰ بسته معیشتی کمک های مؤمنانه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این طرح در راستای مسئولیت اجتماعی حرم مطهر و در قالب طرح ملی «قرار دوازدهم» با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده با همکاری خیرین آستان مقدس و مردم اجرا شد.

 

تکیه خاطر نشان کرد: هر بسته معیشتی شامل اقلام و کالاهای مصرفی به ارزش چهار میلیون ریال است و همراه با این بسته ها، بسته های فرهنگی و تبرکی آستان مقدس حضرت محمدهلال(ع) هم توزیع شد.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: طرح ملی «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام دوازدهم جهت دستگیری از افراد کم برخوردار ، دوازدهم هر ماه در حرم هلال بن علی(ع) اجرا خواهد شد.

 

سید جواد تکیه افزود: رویکرد این طرح، کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، پیگیری درمان افراد معتاد، ایجاد پایگاه‌ های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، طبخ رایگان نان و توزیع بین افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی است.

 

وی افزود: خیرین و نیكوكاران می‌توانند با مراجعه به دفتر امور مالی حرم مطهر کمک‌ های نقدی و غیرنقدی خود را به این دفتر تحویل و رسید دریافت کنند یا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۴۸۴۰۴۵۰ نزد بانک انصار واریز  کنند.

 

 آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است

کد خبر 1159221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha