نمایشگاه جاری تا ظهور در جیرفت برگزار شد

به مناسبت نیمه شعبان برای اولین بار است نمایشگاه جاری تا ظهور با موضوع غدیر تا رجعت در شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت نیمه شعبان برای اولین بار است نمایشگاه جاری تا ظهور با موضوع غدیر تا رجعت در شهر جیرفت برگزار شد.

 

«اکبر سلاجقه» در حاشیه برپایی این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با ۸ غرفه در آستانه میلاد خجسته امام زمان (عج) در راستای ترویج فرهنگ انتظار برپا شده است.

 

مدیر نمایشگاه جاری تا ظهور در جیرفت افزود: در هر یک از این غرفه ها با حضور کارشناسان برنامه های متنوع مختص گروه های مختلف اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: به طور مثال کودکان ۵ تا ۱۲ ساله در قالب بازی، داستان نقاشی با وقایع قبل از ظهور و نیز زیبایی های دنیای بعد از ظهور آشنا می شوند.

 

سلاجقه ابراز کرد: همچنین در غرفه مخصوص نوجوانان مبلغین با شیوه های مختلف نوجوانان را با امام زمان (عج) بیشتر آشنا می کنند و به سوالات آنها درباره ظهور و انتظار پاسخ می دهند.

 

مدیر نمایشگاه جاری تا ظهور اضافه کرد: در یکی دیگر از غرفه های این نمایشگاه، خانواده ها با کتب مربوط به مهدویت آشنا می شوند‌ و در غرفه دیگری دنیای قبل و سیمای جهان بعد از ظهور، ارتباط امام زمان (عج) با امام حسین (ع) و شهدا بیان می شود.

 

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با حمایت خیرین خیریه حامیان بی نشان ملکوت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، حوزه مقاومت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان راه اندازی شده است.

 

سلاجقه یادآور شد: علاوه بر این نیز در این نمایشگاه در قالب موکب از بازدید کنندگان پذیرایی شده و هر شب نیز مسابقه پیامکی ویژه بازدیدکنندگان اجرا می شود.

 

مدیر نمایشگاه جاری تا ظهور خاطرنشان کرد: یکی از اهداف فعالیت های خیریه حامیان بی نشان ملکوت، معرفی زندگی بهتر در عصر حضور صاحب عالم امام مهدی (عج) است.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات این خیریه، توانمندسازی و فراهم کردن زمینه اشتغال خانواده های نیازمند است و در این راستا نیز علاوه بر برگزاری دوره های مهارت افزایی، اسباب اشتغال آنها نیز تهیه می شود.

 

سلاجقه ابراز کرد: جمعه گردی یکی دیگر از فعالیت های خیریه حامیان بی نشان ملکوت است که به همین منظور هر جمعه در روستاهای هدف برنامه های مختلف فرهنگی با رویکرد فقر زدایی مهدوی برای زندگی بهتر برگزار می‌شود.

 

مدیر نمایشگاه جاری تا ظهور بیان کرد: تهیه و توزیع بروشورهایی با محتوای احادیث، شبهه شناسی، شناخت شناسنامه ای از امام زمان (عج)، ۱۴۶ اصل در مدیریت خانواده مهدوی از دیگر فعالیت های این خیریه است.

 

وی عنوان کرد: امیدواریم با انجام این فعالیت ها بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای ظهور امام مهدی (عج) برداریم.

 

برگزاری حلقه های معرفتی در غرفه حوزه مقاومت بسیج طلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان 

 

حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» در حاشیه برگزاری نمایشگاه جاری تا ظهور، گفت: یکی از غرفه های این نمایشگاه به فعالیت حوزه مقاومت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان اختصاص داده شده است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان ابراز کرد: در این غرفه برای گروه های سنی بزرگسالان، حلقه های معرفتی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: همچنین بخشی از فعالیت های این غرفه به سخنرانی درباره مهدویت و انتظار اختصاص داده شده است.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به این که  دشمن با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهات دینی است بنابراین ما در این غرفه پاسخگوی شبهات دینی بازدید کنندگان هستیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان اظهار کرد: مولودی خوانی، پخش کلیپ و نیز مراسم گرامیداشت آیت الله علوی گرگانی را از سایر فعالیت های این حوزه مقاومت بسیج در نمایشگاه جاری تا ظهور است.

 

وی در خاتمه با تاکید لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، عنوان کرد: به لطف خداوند و با کمک نهادهای مختلف نمایشگاه جاری تا ظهور زمینه ای را فراهم کرد تا در این ایام خجسته مردم به نحو مطلوبی با انتظار و وظایف منتظر واقعی آشنا شوند.

کد خبر 1159374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha