تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است

سردار مسلمی با بیان اینکه با توجه به نامگذاری چندین سال متوالی با عنوان تولید بیانگر این که تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: سپاه با شعار مردم داری ،مردم یاری و مردم نوازی بر خود فرض میداند که برای حل مشکلات در کنار دولت باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، سردار«سیاوش مسلمی» ضمن تبریک سال نو به  ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار مازندران با بیان اینکه در لحظه تحویل سال در یادمان شهدای هفت تپه گرد هم آمدیم، اظهار کرد: بیش از یک هزار زائر راهیان نور در اینجا حضور دارند . که در دو شب دیگر از یادمان‌های شلمچه و اروندکنار بازدید خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در این مکان و فضای معنوی که توفیق حضور پیدا کردیم تا سال نو را با حضور شهدا تحویل کنیم، قدمگاه  ۱۰ و ۴۰۰ شهید مازندران است، افزود: همچنین در این منطقه عملیاتی دو شهیدگمنام مدفون هستند.

 

وی با بیان اینکه ۵ شهید مدافع حرم، شهید بلباسی شهید بریری،شهید کابلی،شهیدحبیب الله پور و شهید رجایی فر،احیاگران یادمان هفت تپه بودند‌، گفت: ان شالله در سال جدید که توسط امام و مقتدای ما رهبری عظیم الشان امام خامنه ای عزیز  سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است،  با همت شهدایی برای  رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم .

 

سردار مسلمی ادامه داد: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و دنبال‌رو شهدا باشم،باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تمام تلاش و توان خود را بکاربگیریم.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال است که مسئله اقتصادی را بعنوان شعار سال مطرح می کنند تا دولتمردان با سیاست گذاری درست و اجرای قانون‌هایی به نفع تولید و تولیدکنندگان بتوانند چرخ اقتصادی کشور را فعال نگه دارند.

 

سردار مسلمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از سال ۹۱ روی مسئله تولید به صورت ویژه تاکید داشتند که نامگذاری سال ۹۱ را به تولید ملی اختصاص دادند، سال ۹۶ دوباره بحث تولید و اشتغال را شعار سال نامیدند ، سال ۹۸ هم رونق تولید نام گرفت، سال ۹۹ را به  جهش تولید نامگذاری کردند و  سال ۱۴۰۰ هم تولید و پشتیبانی ها شعار سال شد و امسال هم  سال ۱۴۰۱ هم دوباره  معظم له تولید را شعار سال نامگذاری می کنند که این اهمیت مسئله تولید در کشور را نشان میدهد. که باید گفت،  تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است ‌.

 

وی خاطرنشان شد: خداوند متعال را شاکریم که با استقرار دولت مردمی ، بارقه های امید در دل مردم شکل گرفت . امیدواریم با این وحدت رویه و حرکت های  انقلابی دولت که در کشور براه افتاده، شاهد حل مشکلات معیشتی باشیم . سپاه هم با شعار مردم داری ،مردم یاری و مردم نوازی بر خود فرض میداند که برای حل مشکلات در کنار دولت و کم کار دستگاه های اجرایی باشد.

کد خبر 1159575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha