افتتاح ۷ مسجد جدید در شارجه امارات

در آستانه ماه رمضان، ۷ مسجد جدید با سبک معماری جدید و اسلامی در شارجه افتتاح شده است و آماده استقبال از نمازگزاران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرویه، اداره امور اسلامی شارجه اعلام کرد: 7 مسجد جدید درشارجه افتتاح شده است که در مساحت و سبک معماری های مختلف بنا شده است و در بخش های مختلف شارجه است.

 

بنابراین گزارش، سه مسجد در شهر شارجه، دو مسجد در منطقه الحمریه و دو مسجد دیگر در منطقه الوسطی واقع شده است و آماده استقبال از نمازگزاران در ماه رمضان است.

 

مسجد امین در شهر شارجه به سبک معماری جدید و اسلامی بنا شده ایت و در منطقه رمثاء واقع شده و برای 300 نمازگزار ظرفیت دارد.

 

در مراسم افتتاح این مسجد، سیف الزری الشامسی، فرمانده پلیس شارجه، رئیس اداره اور اسلامی و جمعی از مسئولان دینی این شهر حضور داشتند.

 

مسجد سعد بن مالک در منطقه رقیبه واقع شده و به سبک معماری اسلامی و جدید ساخته شده و برای 450 نمازگزار ظرفیت دارد که مصلای بانوان آن برای 55 نفر ظرفیت دارد.

 

در منطقه کشیشه مسجد ابوسنان بن محصن واقع شده است که برای 550 نمازگزار ظرفیت دارد و بخش مصلای بانوان آن برای 70 نمازگزار ظرفیت دارد. این مسجد نیز به سبک معماری جدید و اسلامی بنا شده است.

 

مسجد علامه بن علی الشوکانی در الحمریه برای 300 نمازگزار ظرفیت دارد و مصلای بانوان برای 45 نفر ظرفیت دارد. مسجد منطقه الوسطی برای 550 نمازگزار ظرفیت دارد و برای بانوان 30 نفر ظرفیت دارد.

 

این مساجد پیش از آغاز ماه رمضان افتتاح شده اند تا آماده استقبال از نمازگزاران باشند.

کد خبر 1160165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha