اردوهای راهیان نور رزمایش مردمی عصر حضور است/ تقویت انسجام ملی در راهیان نور

مرتضوی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: این برنامه فرهنگی رزمایش مردمی عصر حضور است که دستاوردهای زیادی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید »رضا مرتضوی« در جمع کاروان های راهیان نور استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای این برنامه اظهارداشت: این برنامه فرهنگی رزمایش مردمی عصر حضور است که دستاوردهای زیادی را به همراه دارد که بهترین پاتک در برابر حمله و توطئه های دشمن در نبرد فرهنگی است.

 

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه سبک زندگی ایرانی و اسلامی و سیره شهدا و ایثارگران در این اردو احیا می شود، تصریح کرد: دشمن حجمه فرهنگی و هویتی علیه ملت ایران ایجاد کرده که اردوهای راهیان نور بهترین پاسخ را در این خصوص به دشمنان می دهد.

 

وی ادامه داد: حضور نسل جوان در این برنامه های فرهنگی منطقه جنگی کشور فرصت های زیادی را برای جامعه ایجاد و همچنین موجب شناخت هویتی و جلوگیری از بحران در این حوزه می شود تا اینکه نسل جدید با سیره و سلوک دهه 60 آشنا شوند.

 

مرتضوی با بیان اینکه امروز مولفه های هویتی تحت تاثیر قرار گرفته خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد فرصت برای تخریب واقعیت های زندگی ایجاد بحران هویت در زندگی نسل جدید است.

 

تقویت انسجام ملی در راهیان نور

 

وی به حضور اقشار و گروه های مختلف مردم کشورمان در سفر به مناطق جنگی اشاره کرد و اظهارداشت: آنان با هدف مشترک به این مناطق سفر می کنند و این همه سختی و رنج سفر را بیهوده طی نکرده و دستاوردهای زیادی را از آن بهره می برند.

 

استاندار اصفهان شکاف بین نسل جدید و قدیم را یک آسیب بیان کرد و اذعان داشت: اردوهای راهیان نور این فاصله را کم کرده و مموجب تقویت انسجام و و حدت ملی شده است.

 

وی ادامه داد: نسل جوان امروز با دغدغه ها و رشادت های نسل قدیم در این مناطق آشنا می شوند و فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات مومنان توسعه می یابد چرا که در میدان نبرد و در پشت جبهه ها همواره سنت های نیکو وجود داشته است.

مرتضوی اضافه کرد: مردم درپشت جبهه ها از میدان جنگ پشتیبانی می کردند و این سیره و سلوک در جامعه باید توسعه پیدا کند.

کد خبر 1160292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha