تولید دانش بنیان نیازمند حمایت است/پوشش های نامناسب زیبنده نیست

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به نامگذاری سال گفت: تولید دانش بنیان و فعالیت جوانان در این عرصه نیازمند حمایت مسئولان امر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به نامگذاری امسال اظهارداشت: «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی« ظرفیت های جدید تولید را توسعه می دهد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: نوآوری و تحول در بخش های مختلف تولید نیازمند توجه به نوآوری و توانایی های دانش بنیان است و روش های سنتی دیگر کمتر برای رشد اقتصادی سازگار هستند.

 

وی بر حمایت از جوانان فعال در این عرصه تاکید کرد و اذعان داشت: تولید دانش بنیان و فعالیت جوانان در این عرصه نیازمند حمایت مسئولان امر است تا اینکه با رفع موانع شرکت های دانش بنیان مسیر پیشرفت را طی کنند.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص دوری از شعار نویسی خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال مبتنی بر چاپ بنر و پوستر و فعالیت تبلیغی نیست بلکه باید مسیر فعالیت هموار شود.

 

وی به بخش هایی از سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و یادآورشد: انتخابات سال گذشته و شکوه ملی حضور مردم از فرصت های و شیرینی های آن سال همراه با دیگر موفقیت های نظامی و پیشرفت ها در کشور بوده که این مسیر باید ادامه پیدا کند.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به مشکلات معیشتی زندگی مردم به عنوان خاطره تلخ اضافه کرد: دولت و مجلس برای خروج از این وضع نابسمان زندگی و معیشتی مردم کار کنند.

 

*پوشش های نامناسب زیبنده نیست

 

وی به ایام نوروز و فرصت هایی که در این ایام ایجاد می شود اشاره کرد و اظهارداشت: نوروز از سنت های نیک اسلامی است که ائمه اطهار نیز به آن اشاره کرده اند ولی نباید با گناه توام شود.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: پوشش های نامناسب در این ایام زیبنده نیست و باید اصلاح شود و الگوهای ایرانی و اسلامی در مدل و لباس مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خانه تکانی، صله رحم و هدیه دادن را از سنت های نیکو نوروزی مرسوم در بین مردم بر شمرد.

امام جمعه موقت اصفهان جنگ اعتقادی دشمن را تهدیدی علیه نظام و اسلام دانست و ادامه داد: باید برای تبلیغ دین و بیان واقعیت ها کار کرد و همانند جنگ نظامی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی نیز باید خودکفا و توانمند بشویم.

کد خبر 1160396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha