تابستان امسال آب به همدان می‌رسد/ پایانی بر دو دهه انتظار

قاسمی فرزاد گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آب رسانی به همدان اختصاص یافته و امیدواریم تا ابتدای تابستان پایان یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: اهمیت آب در قرآن مجید آمده است «وجعلنا من الماء کل الشیء» یعنی هر چيز زنده‏اى را از آب پديد آورديم.

استاندار همدان افزود:‌ آب از نعمت‌های بزرگ خدادادی است که در چند دهه اخیر، جفاهای جبران‌ناپذیر بسیاری در این حوزه چون برداشت‌های نادرست، مصرف بی‌رویه و بدون برنامه صورت گرفته است.

قاسمی فرزاد گفت: اکنون با توجه به اینکه در یک وضعیت بحرانی قرار داریم به مدیریت و برنامه‌ریزی جدی نیاز است تا بتوان آب شرب و مصرفی مردم را به نحو احسن تأمین و حفظ کرد.

وی بیان کرد: انتقال آب به شهر همدان برای برطرف شدن بحران کم آبی و تأمین آب مصرفی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان اعلام کرد: اقداماتی که برای تأمین آب شرب شهر همدان صورت‌گرفت، سرعت و پیشرفت خوبی نداشت و تلاش ما این است که با حرکتی همه‌جانبه، جهادی و انقلابی، هرچه سریع‌تر این معضل بزرگ شهر همدان برای همیشه حل و فصل شود.

قاسمی فرزاد گفت: مقدار مصرف آب و مقدار مورد نیاز برای واحدهای تولیدی در یک سطح قرار دارد و این یک مشکل است که باید برطرف شود.

وی افزود: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان اعتبار مالی لازم برای این پروژه جذب شده و 900 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

استاندار همدان با بیان اینکه تأمین آب شرب و مطمئن شهر همدان، مطالبهای عمومی و مردمی است، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی باید هرچه سریع‌تر و با کار و کوشش شبانه روزی به آن جامه عمل بپوشانند.

اقاسمی فرزاد افزود: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا اول تابستان پروژه انتقال آب به شهر همدان پایان یابد.

پایان پیام/

کد خبر 1161018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha