لزوم تروج فرهنگ احسان و نیکوکاری/توزیع ۵۰۰بسته معیشتی ویژه ماه رمضان در غرب مازندران تحسین برانگیز است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: به همت کمیته امداد عباس آباد تنکابن و رامسر رزمایش مواسات و همدلی با هدف توزیع ۵۰۰سبد غذایی به ارزش هر سبد ۵۰۰هزار تومان با کمک آستان قدس رضوی،سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۹فروردین) در رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس آباد ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: امروز با حضور در این شهرستان شاهد همگرایی ادارات کمیته امداد سه شهرستان تنکابن، رامسر، عباس آباد و ستاد نماز جمعه هستیم که در نهایت منتهی به انجام برپایی رزمایش مومنانه شد و شایسته تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به گذر از نیمه شعبان، افزود: احسن الحال تحقق نمی‌یابد مگر اینکه امام زمان (عج) ظهور کند.

 

وی به نامگذاری رهبر انقلاب برای سال نو باز هم به تولید آن هم از نوع دانش بنیان اشاره کرد وگفت: رهبری شعار سال را با اشتغالزایی گره زد که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد، اگر چه این نام جنبه شعاری دارد اما ما باید عملیاتی و جهادی با آن برخورد کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای این سه شهرستان، گفت: امید آنکه خداوند این کمک‌های مومنانه را از خیرین و این نهاد قبول کند، در دین شاد کردن بر شاد بودن اولویت دارد، شادی خود را در شادی دیگران جستن فرهنگ انسانیت است، اینکه افرادی روی سفره رنگین خود شاد باشند اما همسایه‌های آن‌ها گرسنه باشند شاد بودن نیست.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: یادمان باشد در هر عید قبل از شاد بودن شاد کردن به ذهنمان بیاید، انتظارمان این است که نهادهای گوناگون وارد این حوزه شوند، توجه به کانون آستان قدس در استان مازندران باید چشمگیر باشد.

 

وی با بیان اینکه به همت کمیته امداد عباس آباد تنکابن و رامسر رزمایش مواسات  و همدلی با هدف توزیع ۵۰۰سبد غذایی به ارزش هر سبد ۵۰۰هزار تومان با کمک آستان قدس رضوی،سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری برگزار شد، تاکید کرد: متمکنین به کانون های خدمت رضوی آستان قدس توجه کنند و کمک‌های لازم را داشته باشند و برنامه‌های اینچنینی را به نمایش برگزار کنند.

 

کد خبر 1161286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha